Samsung i8910 HD - Tippek, trükkök...

Itt mindent megtalálhatsz a Samsung legnagyobb tudású telefonjáról, az i8910 Omnia HD-ről! Tippek, trükkök, megoldások, érdekességek! Hasznos programoktól egészen a flashelésig...

Elérhetőségek

Kövess engem a Twitteren is, és legyél az oldal rajongója a Facebookon!

Kapcsolat, segítségnyújtás: ltnine2@hotmail.com

Rovatok

HTC Clock Sense új megközelítésből

2010.03.25. 19:44 :: Muveszur

 Ezúttal Criskelo munkáját mutatom be

 

Yayha.hamid után itt egy újabb widgetkészítő mester. Nem a jelenlegi widget az első munkája, sőt, ez már elég sokadik. Rengeteg widget fűződik már az ő nevéhez.

Jelenleg a HTC Clock Sense widgete a legújabb. Ebből két verzió készült: egy gyorsindító ikonok nélkül, és egy pedig hét darab gyorsindító ikonnal. 

 Gyorsindítókkal  Gyorsindító nélkül

 

Gyorsindító ikonok:

  • Számológép
  • Bluetooth
  • Zenelejátszó
  • Navigáció
  • Opera Mobile
  • X-Plore
  • Wifi

Telepítés menete:

  • Töltsd le a .zip fájlt, csomagold ki belőle a .wgt fájlt és másold fel a telefonra!
  • Fájlkezelőben indítsd el a .wgt fájlt, telepíteni fogja a widgetet.
  • Indítsd újra a telefont!
  • Húzd ki a widgetet az oldalsávból!
    Ha csatlakozni próbál az internetre, ne engedd, nyomj Cancel-t!
  • Ezután kattints az időjárás ikonra!
    Be fog jönni az időjárás előrejelző beállító panelje...
  • Itt a bal sarokban lévő fogaskerék ikonra kattintva tudod a beállításokat elvégezni, minden egyértelmű.
  • Először akkor engedélyezd az internethozzáférést, amikor a kívánt várost akarod megkeresni!
  • Ha kész vagy a beállításokkal, ne felejts el a bal alsó Mentés ikonra kattintani!
  • Kész is vagyunk, a widget frissíteni fogja az aktuális információkat!

Letöltés:

Criskelo HTC Clock Sense gyorsindító ikonokkal

Criskelo HTC Clock Sense gyorsindító ikonok nélkül

A bejegyzés megosztása:  

 

7 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://i8910.blog.hu/api/trackback/id/tr151868647

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Giovanny75 2010.03.25. 21:39:06

Nagyon jó! Feltettem :) Némi módosítás ugyan rá fog férni de nagyon jó!

hanti 2010.03.26. 09:05:52

A hagyományosak közűl ez eddig a legjobb!
Vágre valaki kitalálta hogy lehet eltüntetni a maradék widgetet a telóról!

banpity 2010.03.26. 17:54:30

Lehetséges hogy nem tud frissíteni wifi-n keresztül??????

keba 2010.03.26. 23:20:16

Nekem az X-plore gyorsindító nem csinál semmit, illetve a GPS-nek nem tudom mit kéne behoznia.

Giovanny75 2010.03.27. 11:12:01

én kicsit belenyúltam gps t garmin ra állítottam. Most dolgozom magyarosításon meg pl garmin kép integrálásán. De egyébként tökéletes a cucc. Nekem indítja az xplorert special.:) nekem wifin megy bár a frissítést nem arra állítottam.

Regalis 2010.03.27. 15:41:42

@hanti: Hanti! Hogyan lehet eltüntetni a a maradék widget-eket? Én töröltem az C:widget és az E: widgets mappákat de nem törlődtek. A beállítások , Személyes , widgetek mappában még mindig ott vannak. Köszi!

Regalis 2010.03.31. 00:34:48

Akkor Muveszurnak tenném fel a kérdést!

Hogyan lehet eltüntetni a a maradék widget-eket? Töröltem az C:widget és az E: widgets mappák tartalmát de a Beállítások , Személyes , Widgetek mappában még mindig ott vannak. És azóta nem engedi a már használt, sem az új widgeteket használatát, nem jelenik meg telepítés után a widget oldalsávon. Köszi!
süti beállítások módosítása