Samsung i8910 HD - Tippek, trükkök...

Itt mindent megtalálhatsz a Samsung legnagyobb tudású telefonjáról, az i8910 Omnia HD-ről! Tippek, trükkök, megoldások, érdekességek! Hasznos programoktól egészen a flashelésig...

Elérhetőségek

Kövess engem a Twitteren is, és legyél az oldal rajongója a Facebookon!

Kapcsolat, segítségnyújtás: ltnine2@hotmail.com

Rovatok

A Békéért

2010.04.23. 18:35 :: Muveszur

 Legyen már BÉKE fiúk, lányok!

 

Ki akartam maradni a veszekedésekből, és ezután is ki akarok maradni belőlük, de ez a cikk kikivánkozott belőlem. Mint bizonyára mindenki a saját bőrén is észrevette, az utóbbi időben rengeteg veszekedés tört ki a különböző fórumokon, de a veszekedéseknek a telefonhoz szinte semmi közük nem volt, csak a személyes sérelmek.

2010-re egyre több i8910 HD tulaj lett, így nem is csoda, hogy vannak olyan emberek, akiknek nem szimpatikus a másik. Véleményünket elmondhattuk volna privát üzenetekben is, de olykor hatalmas veszekedésekhez vezetett.

A helyzet elmérgesedéséért talán három név felel - abc sorrendben írom, nehogy megbántsak valakit: Bukest, TrollGyilkos, és a Nokiaprogramok.hu

Bevallom őszintén, hogy eddig én mind a 3 féllel jóban voltam, és remélem ezután is így lesz. A történetet valószínűleg mindenki ismeri, ezért nem írom le. Véleményem szerint mindenkinek igaza van, ha nem is teljes mértékig.
Többen próbáltak Bukestnek segíteni, de véleményem szerint a kommunikációja nem volt megfelelő, ezért tört ki a botrány. Talán ezért írta TrollGyilkos azt amit, én teljesen megértem őt is, mert a sok zavaros részlet csak elbizonytalanítja az embert.

Jön egy kis infó, amit kevesen tudtok, de aki nagyon nyitva tartotta a szemét, az már észrevehette. TrollGyilkos ajánlotta fel az FTP szerverét nekem a blog indulása után nemsokkal, hogy a blog még szélesebb körben tudjon működni. Sőt, a napokban felajánlottunk Faenil mesternek is egy korlátlan tárhelyet, hogy legyen hova pakolni a munkáit, és ne kelljen várni nekünk, magyaroknak a MegaUpload-ra, vagy bármelyik botrányosan rossz minőségű fájlmegosztóra.
Ezzel remélem, hogy még barátibb viszonyt tudunk ápolni Faenil-lel, és ennek csak egyetlen győztese van: az i8910 HD magyar felhasználótábora!
Valamint mégvalami: TrollGyilkosnak volt jópár hozzászólása, amiből veszekedések keletkeztek - de mindig volt igaza valamiben- , reméljük a jövőben tudjuk mellőzni a veszekedéseket. De ez nem csak rajta, hanem a másik oldalon is múlik!

Bukest! Az eddigi beszélgetéseink alapján pozitívan állok hozzád, lehet hogy jobb kommunikációval a közösség felé elkerülhetőek lettek volna a történtek. Ez csak az én személyes véleményem, senki se sértődjön meg rajta!
A KNBS2-be is már rengeteg munkát fektettél, sok-sok mindent módosítottál az eredeti kannan ROM-on (természetesen kannan engedélyével), amivel egy igazán jó, ráadásul magyar ROM-ot kaptunk. A kételkedőknek pedig mutasd meg, hogy tudsz egy 100%-ban Bukest ROM-ot csinálni, ami überelni fogja az eddigi munkáidat is. Ehhez sok sikert kívánok!

A Nokiaprogramok.hu pedig ezidáig nagyon jó helyet, lehetőséget biztosított arra, hogy megbeszéljük a telefonról szóló ügyes bajos dolgokat. Én úgy látom, már ott bajok adódtak, hogy kettéválasztották a topicot, mert lehetetlen a telefonról úgy beszélni, hogy nem jön szóba semmilyen ROM. Az értelmetlen topiczárások, a túlzott moderációk pedig egyet jelentenek... Senki sem megy hozzátok. Tisztelt moderátorok! Tessék példát venni a PH moderátorstábjáról. Csak akkor kell beavatkozni, amikor nagy a baj, nem pedig mindennapos szinten, mert nincs jobb dolgotok. 

Száz szónak is egy a vége: Kérlek Titeket, hogy tegyétek félre a személyes sérelmeiteket! Napok óta nem látunk más, de én a telefonról akarok beszélni! Remélem Ti is így vagytok vele! Ássátok el magatokban ezt a néhány napot, és beszéljünk a telefonról. Mert ezzel csak TI nyerhettek!

34 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://i8910.blog.hu/api/trackback/id/tr341946169

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

bzoltan 2010.04.23. 20:24:10

Én nem értem, hogy most miről van szó mert nagyon új vagyok itt.Úgy érzem szeretném megpróbálni a rom cserét, le is töltöttem amit itt találtam hozzá, de nem sikerül. Fogalmam sincs hogy mit és hogyan tegyek bele a symbian flash toolba. Jó lenne ha azt a videót ami arra hivatott, hogy lépésről lépésre lássuk hogy mit kell csinálni azt még egyszer felvenné valaki jobb minőségben. Köszönöm. Akkor már talán tudnék konkrét kérdést is feltenni de egyenlőre annyira nem vágom hogy hogyan is kéne csinálni hogy értelmes kérdést sem tudok feltenni. Vagy olyan linket csinálni ahol már abba a flash tool programba már menne lennének a szükséges filék azt meg lehet csinálni esetleg? Előre is köszi.

Maxentius 2010.04.23. 20:41:50

Ez bizony az index közlekedési fórumain is nagyon így megy: jön egy kukacoskodó, egy idő után kiborítja a bilit a modiknál is, törlik, majd új névvel visszajön... amúgy mi van a levegőben? Amióta 2010et írunk, mennek a balhék a természetben, a fórumokon, adott esetben az utcán is... :(

boken 2010.04.23. 20:45:11

Szia bzoltan.Az én szerény véleményem és kevés tapasztalatom alapján azt mondanám hogy töltsd le faenil romját,az egy exe telepitö és nincs gond vele.csak arra figyelj hogy xp-n mennek csak általában a telepítések,memkari ki,elindítod a telepítőt a pc-n,telefon kikapcsolva egyszerre megnyomod a hangerő fel-bill.zár-kikapcs gombot,telefonon kék boot képernyő rádugod a tel.az usbre és nyomsz egy startot a pc-n lévő telepítőben,amikor kész megvárod hogy kérje a pinkodot,bepötyögöd és utána bezárhatod a telepítőt.és élvezheted az új romot.remélem tudtam segíteni.szia

boken 2010.04.23. 20:48:14

Elolvastam és nagyon igazat kell hogy adjak Művészúrnak sokkal többet ér a béke mint pár hülyeségen vitatkozni,segítsük egymást,és mindenkinek jobb lesz.

csabyeca 2010.04.23. 21:02:52

Nah hál' istennek én annyira lemaradtam az utóbbi időben a nokiaprogramokról, hogy ez nekem tök új... :) Na de a lényeg: Véleményem szerint is gáz hogy kettészedték a fórumot... kéne egy hely np moderátoroktól kellő távolságba, mondjuk ami közelebb van i8910.blog-hoz. Na nemtudom ennek mi a technikai feltétele, de nem lenne rossz ide is egy fórum.

boken 2010.04.23. 21:10:53

@csabyeca: muveszur utolagos engedelmével én ide tenném az új forum cimét:www.freeforum.hu/i8910

ha hülyeséget csináltam légyszi töröljétek.

Giovanny75 2010.04.23. 21:15:24

Na ide írok mert itt nem törli senki. :)
Segítséget szeretnék!
Volt a telefonomon egy 1960s.mp3 nevű állomány. Nagyon megszoktam mint csengőhangot!
Valószinű C-n lehetett mert azonkívül mindent mentettem. Nemtom hogy a szoft részét képezi-e de ha valaki meg tudná szerezni megköszönném. Elvileg egyébként a szofthoz tartozik de nem találtam sehol...
Előre is köszönöm!
NP-n ezen kérésemet egy percen belül törölték. majd a következő hozzászólásomat is... Bár abban volt valami jogosság. Ha szigorúan nézzük... Mert ha nem akkor azt sem kellett volna.

boken 2010.04.23. 21:36:55

@Giovanny75: Szia.Hová küldjem az mp3-at?

Muveszur 2010.04.23. 21:38:45

@boken: Szia! Én is szívesen látnám ezt az mp3-at. Az én emailemre is jöhet. Köszi!

boken 2010.04.23. 21:42:25

@Muveszur: OK.Egyébként meg van az egész pakk,ez valamelyik Omnia teljes csengőhang pakja.Őszinte leszek én is ugy találtam rá egy külföldi Omnia oldalon.Én csak puskáztam tölük:))

bzoltan 2010.04.23. 21:52:09

@boken: Köszönöm, hogy megpróbálsz segíteni.A symbian rom flashing 1.5 is kell hozzá? És ha igen akkor a bal felső sorba honnan tudom hogy mi kerüljön oda? De ha nem kell az a program hozzá akkor az a faenil program hogy kerül a telefonra?

boken 2010.04.23. 22:09:33

@Muveszur: Ez a legkevesebb a rengeteg segítségért amit kaptam tőled és Tanbától:)

boken 2010.04.23. 22:11:47

@boken: egyébként ezen az oldalon jobra fent a főzőt romok letöltése menüben az alján ott van pontosan leírva az exe-s rom telepítése,ha nem túl érthetően írtam.

bzoltan 2010.04.23. 22:50:35

@boken: köszi, sikerült. Meg a Muveszurnak is a felületért.

Giovanny75 2010.04.24. 00:10:30

giovanny@pannongsm.hu köszönöm szépen!

boken 2010.04.24. 00:47:18

Küldöm az egész pakkot.ment.

Mobilefan · http://mobile4me.blog.hu/ 2010.04.24. 02:01:36

A nagy warn esőben én is kaptam egy figyelmeztetést :|

A topic kettészedése tényleg gáz. Látszik hogy moco ötlete volt. Az 5800-nál (amiben ő nagyon otthon van) még volt értelme mert sokáig nem lehetett főzőcskézni, rádásul (a 31-es szoft.ig) még az alap szoftverrel is tök jól el lehetett a ember, mert mindent meg lehetett benne csinálni.

De az Omnia HD-ken a gyári szoftver botrányos, mindenképpen kell rá tenni valamit. tehát mindenféleképpen szóbajön.

És tényleg, nem is hatalmas OFF. Majd ha egy plazmatévéről beszélek ott, vagy (akkor mondok közelebbit) egy androidos HTC-ről, akkor lépjenek közbe.

Kezdetek óta vagyok nokiaprogramok tag (2003?). Én úgy látom hogy minden választásnál megbolondulnak ez emberek. Szerintem pár hónap múlva mindenki megbékél.
___
A Rom főzőcskéről meg annyit hogy tényleg nem akarnak a mesterek csapatban dolgozni? Egy ROM készítő team? De nem csak omnia HD-re gondolok itt. Nokiás szakácsokkal is lehetne szövethezni, mi is örülnék pár ottani funkciónak (bellenyűzet autamata forgatása, stb), meg ők is örülnének szerintem egy két dolognak.

Giovanny75 2010.04.24. 09:10:29

Köszönöm megkaptam! Örök hála! A témára visszatérve... Sajnos hiába minden. Írtam levelet Botondnak. Felesleges volt.. Homokba dugta a fejét. Szomorú. Na mindegy.

Maxentius 2010.04.24. 10:09:13

És most tényleg ON: Művészúr, nem írnál esetleg a Rally Mater Pro-ról egy gyorstesztet? Sztem tetszene mindenkinek ez a játék, aki már próbálta a Ferrari GT-t. :)

jade66 2010.04.24. 11:33:13

Ha valakit estleg érdekel: Sylverlight lejátszot ha felteszed, belépsz ide portalmedia.eu sok magyar adás között tudsz válogatni többek közt RTL Klub is és nézni a telon.Köszönet Müvészurnak az eddigi munkáiért.

zsaranyi 2010.04.24. 14:28:38

Szerintem művészúr túl jó volt a csapat és ez b...szta a csőrüket.
Viszont valahogy mégis meg kellene találni a megoldást arra,hogy a "nyájat" újra össze lehessen terelni valahol.
Mert én speciel miattuk nem válnék meg a HD-től!

Mobilefan · http://mobile4me.blog.hu/ 2010.04.24. 20:25:41

@Maxentius: Ha ír tesztet, két videót találálhat hozzá nálam: www.youtube.com/user/szabi113

hammerjoe (törölt) 2010.04.25. 13:14:22

Valahogy büdös elismerni, hogy nem odaillően szóltak ránk a modik, és mi ezt nehezményeztük! És még Botond is veri a nyálát! Hát legyen boldog a fizetett szerverével!!!

djtid 2010.04.25. 13:23:42

helló
Rally Mater Pro nevű játékot akkor honnan lehet leszedni ami jó az I8910 re is nem csak a satiora?????????? egy linket tud valaki

Giovanny75 2010.04.25. 15:37:33

@hammerjoe: Hát igen.. Botond feltalálta a diktatúrát! viszont ha erre most mindenki lázadna az még nagyobb baj lenne. Amíg valaki meg nem unja és be nem záratja a fizetős szervert.. Miután annyi törvénysértő tartalom van rajta mint állat.

Mobilefan · http://mobile4me.blog.hu/ 2010.04.25. 17:59:49

Hát lehet utálni, de nincs értelme. Egy jó közösségi helyet közösen vágunk szét. Miért jó ez nekünk? Azt óvodás szintnek tartom hogy mindenki megsértődött és nem írnak többet a topic-ba.

Persze nekem is rosszul esett egy két dolog, és nem értek sok dologgal egyet, de az elvonulást nem tartom megoldásnak.

@djtid: Mondjuk a közutált nokiaprogramokról is leszedheted :)

hammerjoe (törölt) 2010.04.26. 10:28:12

@Mobilefan: Így van! Közösen. A modikkal együtt! Viszont a retorzióktól, csak nekünk kell tartanunk! Meg a leereszkedő dumát is csak nekünk kell elviselnünk! Ez már nem megy oda-vissza! Ha ugyan abban a stílusba beszélek velük, ahogy Ők megszólítanak, akkor besértődés, és bann a vége! Pedig csak tükröt mutatok nekik. Na ez büdös számomra!!!

Mobilefan · http://mobile4me.blog.hu/ 2010.04.26. 15:35:38

@hammerjoe: Jó. Van bőven igazság abban amit mondunk/mondotok. De mindkét felet érte sérelem.

Én továbbra is azt mondom, hogy térjünk vissza rá egy hónap múlva. Lefut a politika, és mindenki megnyugszik.

batusbond 2010.11.01. 09:33:08

Nekem is az 1960s mp3 pak kellene,hálás lennék ha valaki eltudná küldeni. Előre is köszi.
süti beállítások módosítása