Samsung i8910 HD - Tippek, trükkök...

Itt mindent megtalálhatsz a Samsung legnagyobb tudású telefonjáról, az i8910 Omnia HD-ről! Tippek, trükkök, megoldások, érdekességek! Hasznos programoktól egészen a flashelésig...

Elérhetőségek

Kövess engem a Twitteren is, és legyél az oldal rajongója a Facebookon!

Kapcsolat, segítségnyújtás: ltnine2@hotmail.com

Rovatok

SPB Mobile Shell BÉTA

2010.04.07. 16:49 :: Muveszur

 A vártnál hamarabb elérhető az alkalmazás!

 

Végre elérhető az SPB Mobile Shell bétája az s60v5-ös platformra. Talán mondhatom, hogy ezt a programot rengeteg ember várta, mert a telepítés után teljes egészében megújulhat a telefonunk. 

Telepítés, majd elindítom a programot. Kis gondolkodás közepette betölti a szükséges adatokat, és megdöbbenek... Egyszerűen fantasztikus, mit hoztak ki a telefonból. Gördülékeny főképernyő, alkalmazások között kinetikus görgetés, úgy szabjuk testre a programot ahogy akarjuk. Ez egy olyan programmá válhat, ami könnyen megnövelheti a telefon nálam töltött idejét.

Sajnos még erősen béta alkalmazás, így számítanunk kell kisebb-nagyobb hibákra is. Néhány perc használat után be kellett látnom, hogy a telefonszámok beolvasása, létrehozása nem éppen a jelenlegi verzió erőssége, és ezen kívül még jópár bosszúsággal talalálkozhatunk.

Tudomásul kell venni, hogy ez egy béta állapotú alkalmazás, de nagyon szimpatikus már most. Elvileg a végleges verzió majd nyáron jön ki, addig ki lehet próbálni, és ha a hibákat el tudjuk viselni, érdemes használni a mindennapokban is.

Ízelítőnek egy friss videó:

 

Figyelem! Az alkalmazás csak hackelt telefonon működik! 

Hamarosan részletesen letesztelem a Mobile Shellt, és beszámolok róla! 

Letöltés: link

Letöltés telefonnal (Vonalkód_1)

 

A bejegyzés megosztása:  

 

26 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://i8910.blog.hu/api/trackback/id/tr831902043

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tzatziki 2010.04.07. 18:36:55

Elore is koszonjuk a tesztet! :)

patrik001 2010.04.07. 18:50:43

Köszi szépen!
Még sok ilyet az oldalra!

pocakhontas 2010.04.07. 20:10:16

Művészúr! Tudnál abban segíteni hogy az OVI conacts-ot hogy tudom szinkronizálni az Ovi-s felhasználónevemmel??
A térkép lejön magától, a naptáramat szépen szinkronizálja, és a jegyzeteimet is! Wi-fi-n minden működik kivéve ha a contactjaimat próbálom szinkronizálni!

Valakinek ötlete??
Ovistore-ban a telefonom 5800nak van kiválasztva így működik a sync mert ha n97-et választok a beállítások elvileg nem jók

szeki-- 2010.04.07. 22:43:07

Koszi!
Hat ez tenleg megvaltoztatja a telefont ez nagyszeru.

Shiwo 2010.04.08. 01:08:39

Feltettem én is ezt a mobile shell-t. Egész jó cucc, ha végleges lesz, valószínűleg alap-progi lesz a telómon. Ami hibát találtam:
- Az időjárás-előrejelzésnél a város nevének bevitele iszonyat lassú, és nem minden városhoz talál előrejelzést (bp-hez talált, de én soproni vagyok, ahhoz nem lelt..)
- a dátumnál a napokkal valahogy hadilábon áll..a digitális óránál nem jelzi ki, a progi naptára szerint meg ma (így éjfél után) 2010.04.07 van, csütörtöki nap..tehát a dátum valahogy egyel csúszik nála, de azt jól jelzi, hogy csütörtök van..szerencsére a gyári naptár is előcsalható, abba jól írja a dolgokat, meg a bill záras dátum-megjelenítésnek se kavar be..
- a contacts részben nem látja a simre mentett számokat (nekem meg minden arra van mentve), az eredeti gyárit kell használnom
- a "programs"-ba bevan minden ömlesztve, mint a vmenu-ben, de itt legalább ami fontos, az kipakolható a főképernyőre, szal annyira nem zavaró
- task manager része se megy nálam, bár lehet azért, mert a jbaktaskman is megy..
- új program telepítése után az ikon nem látszik a programok között, míg újra nem indítom az SPB-t

Így hirtelen ennyi "hibával" találkoztam, bár vannak olyan részek, amiket még egyáltalán nem próbáltam (pl Favourite Contacts, Contacts Carousel)

A cumó tényleg iszonyat gyors, mint a vmenu, de annál sokkalta használhatóbb.. Nagyon frankón testre szabható (bár háttereknél mintha nem látná a png-t, csak a jpg-t)..mindjárt be is állítottam, hogy 5 "főképernyő" legyen, és kipakoltam egy rakat ikont..a vmenu-vel ellentétben ennél nem tűnt el a fele, mikor csatlakoztattam a telót a géphez...nagyon tetszetős, hogy bármely progi ikonját kipakolhatom a főképernyők bármelyikére...akár több példányban, méretben is..az is szimpatikus, hogy a főmenüben ha ki van téve digitális óra, akkor alatta látszik, hogy ébresztésig mennyi idő van hátra..

Összegzés: hiábi ellenére (amely betudható annak, hogy béta) eléggé tetszetős a dolog, bár nem árt valamennyi angol tudás hozzá..egyelőre marad a telón, oszt majd meglátjuk mennyire zavaróak a hibái, és milyen sűrűn jön hozzá frissítés...illetve remélem, hogy lehet majd valami mentést készíteni arról, hogy milyen ikonokat pakoltam ki a főképernyőkre..

esetleg aki tudja vagy rájött, hogy mi a különbség a professional layout és a lifestyle layout között, az írja le ide

amit még nem tudok,hogy a "show today" menűpont a hivatalos kikapcsolása akar-e lenni ennek a proginak, vagy csak simán elszáll az egész, ha rányomok...

nah, ennyi mára az én tapasztalatom a dologról..

Giovanny75 2010.04.08. 13:51:23

Megnéztem a videót! És még párat... :)
Ez nagyon ott van!
Megvárom az új romot meg ebből a nem báta verziót és teljesss lesz az életem... :)

Regalis 2010.04.08. 17:36:48

Művészúr! A végleges verziót át mehet majd szerkeszteni magyar nyelvűre? Úgy lenne az igazi! Vagy nagyon bonyolult a dolog? Remélem lesz időd belenézni a programba kicsit. Hálás lenne mindenki.

Walron 2010.04.08. 19:39:16

Nekem a végleges verz lesz a telómon, mert mindig kevés neki a memória:P és beszól :D

Giovanny75 2010.04.08. 20:28:02

Mégis feltettem. :) Nagyon állat!! :)
Egy két dolog tényleg nem müködik... De így sem kicsit jó!!!! :)

Muveszur 2010.04.08. 20:29:31

@Regalis: Már a nokiaprogramokon elkezdődött a magyarítás elkészítése. Jelenleg teszt jelleggel elérhető.

Walron 2010.04.08. 21:35:55

@Muveszur: Bétának a Tesztje nem hangzik túl kecsegtetően, de hajrá!

Tirexi25 2010.04.09. 08:08:55

Én felraktam és király kis cucc.
Egy kérdésem lenne.
Hogyan kell belőle kilépni? :D

Giovanny75 2010.04.09. 08:33:52

@Tirexi25: menüben show today asszem. De minek kilépni belőle? :)

Walron 2010.04.09. 11:25:49

Nekem nem mutat semmilyen Profile-t, és nem is tudok adni neki, vkinek már sikerült?

Walron 2010.04.09. 12:26:03

Most nézem a TaskManagere is full üres amikor belépek

Tirexi25 2010.04.09. 13:27:06

Am igaz, nem kell belőle kilépni. :D
Jó kis cucc.
Igaz még hiányos, de már most tetszik.

Giovanny75 2010.04.09. 13:45:54

Én bekapcsoltam mindkét képernyőt így akár 10lehet és le föl is lehet húzni. :)

Giovanny75 2010.04.10. 14:47:15

@Walron: rakd ki a telefon saját profil váltóját! Sok funkció van ami pótolható a telefon saját dolgaival. A névjegyzék is kirakható pl. Így mindkettő használható. A shell névjegyzéke pl tud kettős betűkre keresni. Viszonot az ékezetes neveket a végére teszi. Szerintem simán be lehet úgy állítani hogy minden működjön.

ferret77 2010.04.10. 20:21:01

Nem csak hackelt telókon működik. Szignózni kell.

csabyeca 2010.04.11. 08:51:12

Nekem annyi vele a problémám hogy ha újrainditom akkor elfelejt mindent amit beállítgattam... nálatok hogy van?

jade66 2010.04.12. 16:50:52

olyan gondom volna ezzel a progival, ha felteszem utánna semmit nemlehet telepiteni a készülékre mivel nem inditja el a telepitést.Szo szerint, az égvilágon semmit!!!!!! Van ilyen gond másnál is??? Mi lehet a megoldás??

Regalis 2010.05.18. 15:59:44

Arra nincs valami mód hogy újraindítás után automatikusan betöltődjön a program és ne keljen mindig elindítani?

Köszi!

Maxentius 2010.05.25. 11:09:48

@Regalis: Esetleg PowerBoot-tal kikeresed az exe-t és berakod autostartra? :]

Maxentius 2010.05.26. 08:53:18

És még tegnap meg is jelent a végleges verzió! Most be is állítottam a PowerBoot-tal az autoindítást és müxik. :]

GFery 2010.06.01. 16:07:10

@Maxentius: Üdv! Tudtál olyat letölteni ami nem 15 napos próbaverzió? Vagy találtál hozzá kódót? Nekem is tetszene, ha működne. Thx.
süti beállítások módosítása