Samsung i8910 HD - Tippek, trükkök...

Itt mindent megtalálhatsz a Samsung legnagyobb tudású telefonjáról, az i8910 Omnia HD-ről! Tippek, trükkök, megoldások, érdekességek! Hasznos programoktól egészen a flashelésig...

Elérhetőségek

Kövess engem a Twitteren is, és legyél az oldal rajongója a Facebookon!

Kapcsolat, segítségnyújtás: ltnine2@hotmail.com

Rovatok

Információ és szavazás!

2010.03.29. 20:20 :: Muveszur

 A bloggal kapcsolatos információk

 

A blogomat 2009. december 10-én indítottam azzal a céllal, hogy minél többet tudjak segíteni az i8910 HD tulajdonosoknak. Azóta elég nagy népszerűségre tett szert a blog, naponta körülbelül 400-an látogatják - bár ezen lehetne még javítani, de tekintettel arra, hogy ez a telefon nem néptelefon, talán nem is lehet többet várni.

A design viszont nem változott szinte semmit se az indulás óta, ezért egy szavazást indítok.
Tetszik-e Nektek a jelenlegi forma, színek, vagy valamilyen más színvilágot szeretnétek?

Fontos ezt tudnom, mert kis változást tervezek a bloggal kapcsolatban. Az oldalsó sávokba szeretnék csinálni egy olyan dobozt, amelybe a telefonnal kapcsolatos alap, illetve elengedhetetlen dolgok kerülnének (vagy pedig csak felkapott témák). Itt egyszerűen megtalálnátok a szignózást, flashelést, néhány tanácsot, és a fontosabb dolgok hivatkozását.

Szóval induljon a szavazás!

 

 

Kérlek továbbá, hogy írd meg a véleményedet a blogról, illetve meg vagy-e elégedve a cikkek minőségével, tartalmával, illetve mennyiségéről. Ha van valami, amiről többet szeretnél olvasni, írd meg nyugodtan!

Köszönöm a segítségeteket!

25 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://i8910.blog.hu/api/trackback/id/tr541878416

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Vice78 2010.03.29. 20:09:14

Szevasz!

Ha már így szóbakerült, szerintem jó ez így, azonban lehetne egy új doboz, aminek a lényege az lenne, hogy a telóra alapként ajánlott programokat (GDesk, Taskman) elmagyarázná valaki.

Nekem már lassan fél éve megvan a teló, és nagyon sokat tanultam a blogból, és az np.hu-ról, de pl fogalmam sincs, hogy ezek a progik mire valók, és még több más sem.

szerintem egy ilyen jó lenne, szerintem

Köszi

Muveszur 2010.03.29. 20:11:38

@Vice78:
Szia!

A JBakTaskman megérdemelne egy cikket, elég sok lehetőség rejlik benne. Erről fogok is írni egyet nemsokára.
GDESK sajnos nem 100-as progi, nagyon gyenge sokszor bökök, és mégse veszi.

Walron 2010.03.29. 22:13:45

Nekem 1 bajom van hogy az archívum nagyon lent van fent kéne lennie hogy ne kelljen mindig elgörgőzni hozzá

Vice78 2010.03.29. 23:03:16

@Muveszur:

Szevasz.

Én is ilyesmire gondoltam. Ahogy elnézem, te elég jól benne vagy a telefon megismerésében, mert itt is, és az np.hu-n is rendszeresen válaszolsz a kérdésekre.

Én pl nem értek ezekhez a progikhoz, nem tudom mire jó, nem tudom miért kellene feltennem, és a letöltések között a magyarázat sem ad kielégítő választ.

Mindenki mondja, hogy ezt tedd fel, azt tedd fel, csak nem magyarázza meg senki. Persze utánanézhetnék, de ez a blog erről a telóról szól, és ezért gondoltam.

ui: Még egy kérdés, az Innov8 (s60v3)Elegance témája feltehető a HD-re? Nagyon tetszik, és sehol nem látok még hasonlót sem.

eriklili13 2010.03.30. 12:21:33

Sziasztok!Nekem az a javaslatom,hogy legyengmi lehetQség,hogy ha régebbi témához ir valaki kommentet,az látható legyen./én irtam a youtubes-hoz,de nem hiszem,hogy valaki olvasta.Remélemp érthetQen irtam le.Az is jó lenne,ha nem csak profiknak irnátok le a dolgokat,hanem nagyon amatQröknek is,mint pl.én,ráadásul nQ is vagyok nem éppen a fiatalabb korosztályból.Különben nagyon jó az oldal,csak igy tovább!

csabyeca 2010.03.30. 13:07:52

Hali! Szerintem nem a design határozza meg az oldalt,de mégis azon dolgozunk és szerintem az újításnak mindenki örülne. Úgyhogy ha időd és energiád engedi, várjuk az újabb arculatokat.

Muveszur 2010.03.30. 18:40:21

@eriklili13: Szia!

Ez a blog nem a profiknak készült, az amatőrök számára. Ennél részletesebben, illetve szájbarágósan nem lehet leírni.
Végülis le lehetne, de oldalakat tudnék írni mindenről, de erre nincs is szükség. Nem szívesen magyaráznám el, hogyan kell a fájlműveletek elvégezni, gondolom ezt már mindenki tudja. A legtöbb hack-ben pedig csak a hogyan másoljunk/beilleszzünk/helyezzünk át nem szerepel, de ez nem az a szint, és nem az a telefon.

Muveszur 2010.03.30. 18:41:20

@eriklili13: Plusz...Én minden hozzászólást elolvasok;)

szimaren 2010.03.30. 19:46:16

Szia! Nekem bevált ez a tematika, amit követsz, ha a megjelenés jobb lesz annak örülök.

Muveszur 2010.03.30. 19:46:51

@szimaren: Tehát több cikket szeretnél?

Walron 2010.03.30. 20:25:31

Tudod mit?!
Sztem midnen jó addig amíg vannak friss hírek és Témák! Inkább több tartalom legyen az oldalon mint szebb oldalon kevés tartalom.

Muveszur 2010.03.30. 20:28:46

@Walron: A hírek és a témák szerintem nem ide illő tartalmak. Más oldalak a híreket/pletykákat/témákat akkor szokták erőltetni, amikor már nincs miről írni...

Hír ha fontos lesz, beszámolok róla, mint eddig is.
Pletykákkal nem foglalkozok, van arra más oldal.
Téma meg teljesen szubjektív, arról nem lehet írni. Nem akarok csak linkeket beböfögni ide.

Inkább színvonalas tartalmat kérjetek:) A JbakTaskman jó ötlet volt Vice78-tól, arról valószínűleg holnap írok egy szösszenetet.

eriklili13 2010.03.30. 20:52:21

@eriklili13: @Muveszur: Elhiszem,hogy elolvasol minden hozzászólást,de,ha valami nem müködik/youtube letöltés/akkor az olvasás kevés.Bocs!

Muveszur 2010.03.30. 20:53:17

@eriklili13: Ami nálam működik, az nálad is fog!

Mobilefan · http://mobile4me.blog.hu/ 2010.03.30. 21:47:59

Ha új lesz a design, akkor is egy egyszerű, letisztult, Opera Mobile-al jól böngészhető kinézetet válasszatok.

Amúgy imádom az oldalt. Ennek hatására vettem meg ezt a kütyüt :)

Zolcsika73 2010.03.30. 21:55:07

Hali!
Szerintem jó a blog úgy ahogy van.
Amit én hiányolok - és látom valamilyen szinten már szóba is került - az valami fórum szerű dolog lenne, ahol egymást is tudjuk homályosítani és nem lennének a hozzászólások szétszórva, mert így ez rajtad kívül mindenkinek követhetetlen.
Nekem pl. most is egy csomó kérdésem lenne, de hova írjam mikor egyik témához sem kapcsolódik? Más i8910-ről szóló oldal meg nincs Magyarországon csak a nokiások - a fakó kijelzőjükkel.

Walron 2010.03.30. 21:56:30

@Muveszur: a Téma alatt természetesen I8910hez szóló tartalmakat gondolok, amik idáig is voltak az oldalon szóval inkább ezeket vadászd le a netről minthogy fejleszd az oldalt:P

Walron 2010.03.30. 21:57:09

@Zolcsika73: Chat is jöhet:P de jó 5letnek tartom a Fórumot

Muveszur 2010.03.30. 22:00:13

Mindent csak a blog keretein belül tudok csinálni!:)

Fórum:
Én már időtlen idők óta készségesen válaszolok mindenkinek a következő fórumokon (kb augusztus óta):
prohardver.hu/tema/re_samsung_i8910_hd_mindent_bele/friss.html

Illetve a nokiaprogramok.hu-n az aktuális témákban ltnine2 néven.

Zolcsika73 2010.03.30. 22:25:56

@Muveszur: Ezekre valahogy még nem találtam rá eddig, de kösz a linket! Akkor tehát van fórum.
Esetleg egy i8910 találkozó? :))

Muveszur 2010.03.30. 22:26:49

@Zolcsika73: Ha Debrecenben lesz, akkor igen. Ha nem, nem.:)

Mobilefan · http://mobile4me.blog.hu/ 2010.03.31. 01:36:12

Egy hasznos ötlet: A programok amikkel összefutunk néha itt, ne legyenek Zip-be téve(15 napos nUlnlock, stb). Amúgy is freeware, a telefonnal letöltve pedig csak a macera van vele.

Muveszur 2010.03.31. 06:34:39

@Mobilefan: 15 napos nUnlock nem volt, az teljes verzió.

Mobilefan · http://mobile4me.blog.hu/ 2010.03.31. 14:32:09

@Muveszur: Pedig úgy emlékeztem, de akkor igazad van.
De akkor vajon melyik oldalról szedtem le vajon olyan 15 napos Slide Unlock programot (nembiztos hogy az nUnlock volt) amiben volt HotKey funkció?! Pedig azt nagyon csíptem a lezáró gomb lett a HotKey, a többi gombra meg behozta a Slide-os megoldást.
süti beállítások módosítása