Samsung i8910 HD - Tippek, trükkök...

Itt mindent megtalálhatsz a Samsung legnagyobb tudású telefonjáról, az i8910 Omnia HD-ről! Tippek, trükkök, megoldások, érdekességek! Hasznos programoktól egészen a flashelésig...

Elérhetőségek

Kövess engem a Twitteren is, és legyél az oldal rajongója a Facebookon!

Kapcsolat, segítségnyújtás: ltnine2@hotmail.com

Rovatok

Megérkezett a várva várt Resco Bubbles

2009.12.27. 08:59 :: Muveszur

 Itt az HD kompatibilis Resco Bubbles

 

Szép jó reggelt mindenkinek! Ez a játék az, amire nagyon sokan vártunk, és bizony elég hosszú időn át. A régebbi verziók csak a Nokia telefonokat támogatták, de ez most megváltozott!

Nemrég írtam a blogon, hogy mennyire bejött nekem a Labyrinth mozgásérzékelős játék...
A Resco Bubbles viszont egy kategóriával fentebb van, minőségileg és játékélményt tekintve is. A játék 60 pályát tartalmaz, de bevallom őszintén, hogy aki végigviszi, az nagy király.

 

A játék megkezdése előtt be kell kalibrálnunk a mozgásérzékelőt, majd mehet is a játék.

A játék olyan szinten precíz irányítást nyújt, hogy végig lehet vinni úgy pályákat, hogy külső szemlélő nem látja a kezünk mozgását. Száz szónak is egy a vége, nagyon finoman lehet, és kell is irányítani a golyót!

Itt nincsenek falak, amik megkönnyítené az ember életét, itt csak és kizárólag számozott buborékok, és a golyónkra (nem kell félreérteni) pozitív vagy negatív hatással bíró buborékok vannak.
A buborékokat számozott sorban kell "kipukkasztani", ha a sorrendet eltévesztjük, kezdhetjük elölről a pályát.

Ha nem lennének Gameloft HD játékok a telefonra, azt mondanám, hogy ez az Év játéka.
Így csak azt tudom mondani, benne van a legjobb három játékban.

Letöltés

9 komment

Címkék: játék i8910

A bejegyzés trackback címe:

https://i8910.blog.hu/api/trackback/id/tr321625596

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Senser87 2010.01.08. 11:53:42

Nektek rendesen be lehet kalibrálni a mozgásérzékelőt? Mert én leteszem vízstintes asztalra a telefont, rányomok a kalibrálásra, és nem teszi pontosan középre a golyókat, hanem folyamatosan csak remegneg a közép körül. Ez annyit tesz a játékben, hogy leteszem az asztalra a telót indítok egy játékot és a golyó a saját életét éli, elindul össze-vissza. így elég nehéz játszani vele. akkor most a mozgásérzékelőm rossz? :S

Angel78 2010.01.12. 17:52:20

Hááát lehet, hogy a kezed mozgását nem, de a képedre kiült idegbajt, és feszültséget azt tuti észreveszi mindenki :-)

Nem egy könnyű játék szvsz fakezűeknek nem ajánlott!

GeorgKomor88 2010.03.07. 16:30:06

üdv.

Én feltettem a mobilra ezt a játékot, szignózás nélkül, mert simán engedte, de csak az 5. pályáig engedte a játékot, utána valami regisztrációs kódot kér. Szignózás tudom, hogy le van írva, de én vagyok a béna, mert eddig nem nagyon jött össze. Valaki tud segíteni mi lehet a baj ezzel a játékkal.

Muveszur 2010.03.07. 19:10:36

@GeorgKomor88: Nem kell szignózni. A kódot pedig megtalálod a telepítő mellett a .rar fájlban.

kálci 2010.03.10. 22:19:05

hol van az a rar file? én a letöltött mappában csak egy filet látok...

GeorgKomor88 2010.03.16. 02:00:22

5db. nulla "0" a kód! ;)

Világba Kiabálok 2010.04.15. 16:44:48

Egyik legjobb játék! 18-as pályán (ami a képen van) nem tudok túljutni! Szerintem ehhez még a sebész kéz is kevés:))
De amúgy nagyon jó! Előtte is volt már sok pálya, amin azt hittem sosem jutok túl, ez itt a vég! De valahogy mindig sikerült!
De szerintem itt a 18assal több napig elleszek:D

GeorgKomor88 2010.04.29. 00:01:27

Én a 20-as pályánál ragadtam le. Na az már szinte lehetetlen. xD
süti beállítások módosítása