Samsung i8910 HD - Tippek, trükkök...

Itt mindent megtalálhatsz a Samsung legnagyobb tudású telefonjáról, az i8910 Omnia HD-ről! Tippek, trükkök, megoldások, érdekességek! Hasznos programoktól egészen a flashelésig...

Elérhetőségek

Kövess engem a Twitteren is, és legyél az oldal rajongója a Facebookon!

Kapcsolat, segítségnyújtás: ltnine2@hotmail.com

Rovatok

Frissítve(!): Voyager Menu 1.52

2010.03.09. 10:00 :: Muveszur

 Hihetetlen gyors alternatív menü

 

Akik rengeteg programot telepítenek fel a telefonjukra, észre vették már, hogy a gyári menüben az Alkalmazásokba belépni nem túl kellemes dolog. Ha ide egy kicsivel több programot helyezünk, akkor az Alkalmazások mappa megnyitásának ideje nem csak megnövekedhet, hanem irgalmatlan hosszúra is nyúlhat. Nekem volt már körülbelül 16 másodperces megnyitási időm is, sajnos.

Stabil verziójához érkezett viszont a Voyager Menu, vagy esetleg ismertebb nevén vMenu.
Ez nem mást tartogat, mint az Iphone-féle menü integrálását. Tudunk lapozgatni balra - jobbra, áthelyezni, törölni az ikonokat. Mindezt pedig hihetetlen gyorsan, a gyári megoldást magasan verve!
Sőt, akár el is forgathatjuk a menüt, így a fekvő mód elérhető!

Voyager Menu álló nézet

 

Voyager Menu fekvő nézet

 

 

Továbbá tartalmaz egy alkalmazásboltra hasonlító összetevőt is, amellyel javarészt ingyenes programokat tudunk letölteni a telefonunkra, amelyeket külön kategórizálva tekinthetünk meg.

vMenu alkalmazásbolt

 

Sőt, ha ez még nem lenne elég, tartalmaz egy beépített feladatkezelőt is! Segítségével bezárhatjuk, illetve válthatunk egyes futó programok között. Valakinek rossz hír lehet, hogy ez letiltja a gyári feladatkezelőt, így elveszítjük - ideiglenesen - a gyári, akár 3D Feladatkezelőt. A vMenu feladatkezelőjének letiltására nincs lehetőség.
Nekem nagyon tetszik a gyári megoldás, de az igazat megvalva, a vMenu megoldása könnyen kezelhető, és amit tudnia kell, tudja is.

Voyager Menu feladatkezelő


  FRISSÍTVE: Voyager Menu 1.52

Voyager Menu 1.52 changelog:

  • Stabilitás fejlesztése
  • Szabad RAM kijelzése feladatkezelő módban
  • A PC csatlakozás eltünő ikonok "visszaszerzéséhez" egyszerűen indítsd újra a vMenu-t, és újra megjelennek.

A Voyager Menu 1.52 letöltése: link

 


A bejegyzés megosztása:  

 

16 komment

Címkék: alkalmazás i8910

A bejegyzés trackback címe:

https://i8910.blog.hu/api/trackback/id/tr771803525

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

qpica 2010.03.02. 20:36:17

Szia! Tetszik a program, de hogyan tudom az ikonokat áthelyezni és/vagy törölni? Ha áthelyezem vagy törlöm, akkor a rendes menüből is áthelyeződik vagy törlődik? Előre is köszönöm a segítséget, így tovább ;)

valaki.80 2010.03.02. 20:52:42

@qpica: Nyomd hosszan a kijelző 1 pontját, és megjelenik egy kuka az ikonok sarkában, majd oda húzod az ikonokat, ahova akarod.:) Az origi menü nem fog változni, a törlést még nem próbáltam... szerintem töröl onnan is.

Muveszur 2010.03.02. 21:03:39

@Speedricsi: Nem töröl az eredeti menüből semmit sem.

valaki.80 2010.03.02. 21:04:21

Utánanéztem, nem töröl semmit. Csak az ikon tűnik el a vMenu-ből, a telóról semmi.

valaki.80 2010.03.02. 21:05:19

@Muveszur: Bocsi, nem frissítettem..:)

qpica 2010.03.02. 21:12:25

Köszönöm szépen, próbáltam mindent csak ezt nem ! :)

Geli. 2010.03.02. 23:15:13

ooh végre! fasza! holnap felrakom, ma már hulla vagyok.
amúgy a gyári nem 3d-s, csak parasztvakítás. Van egy x és egy y irányú koordináta...sima 2d.

Koma86 2010.03.02. 23:52:31

más jellegű témában de segítséged szeretném kérni művészúr,hova írhatnám kérdésemet h.ne offoljak itt?.O
tetszik az alternativ menü.)

masek 2010.03.03. 13:43:13

hát ez nagyon komoly!! köszönjük a tippet!
nekem volt 22mp megnyitni az alkalmazásokat:) eddig.

kistéé 2010.03.04. 00:38:49

helo minenki.. azt hogy csinálom meg hogy mindig ez a menü legyen? mert mindig kilép nekem... és visszajön a sima samsung menü..

masek 2010.03.04. 09:10:33

a beállításainál van autostart (on), és a középső gombot megnyomva mindig előjön nekem.
legtutibb program, még mindig nagyon tetszik:)

ancurka 2010.03.10. 00:18:40

hali.ezt a progit csak hekkelt telefonra lehet felrakni mert én a legújabb magyar cuccot raktam fel de semmi más progit nem tudok telepiteni.a sis fájlokat a gépem se tudja megnyitni.köszi

Muveszur 2010.03.10. 20:35:55

@ancurka: Nekem is magyar szoftver van, de a HelloOX2-t érdemes felrakni...

Regalis 2010.04.06. 19:50:07

Sziasztok!

Tudja valaki mi lett frissítve a Voyager Menu 1.52?

Nekem az a gondom vele, ha V menüben megnyitok egy alkalmazást akkor a V menü fut alatta és ha el kell fordítanom a telefont pl. egy játéknál, akkor fordul a V menü is és ez nagyon belassítja, olykor egy időre meg is fagyasztja a telefont és ki kell lépni.

alexander103 2010.05.26. 20:40:50

Sziasztok!
Nekem most Faenil n2o3-as 3d feladatkezelős romja van fent, és a kérdésem az lenne, hogy ha felteszem ezt az alternatív menüt, akkor a 3d-s kezelő megmarad, vagy a Voyager-es feladatkezelő jön elő??
Köszi a választ
süti beállítások módosítása