Samsung i8910 HD - Tippek, trükkök...

Itt mindent megtalálhatsz a Samsung legnagyobb tudású telefonjáról, az i8910 Omnia HD-ről! Tippek, trükkök, megoldások, érdekességek! Hasznos programoktól egészen a flashelésig...

Elérhetőségek

Kövess engem a Twitteren is, és legyél az oldal rajongója a Facebookon!

Kapcsolat, segítségnyújtás: ltnine2@hotmail.com

Rovatok

Be- és kikapcsoló animáció lecserélése

2010.03.06. 08:25 :: Muveszur

Szabjuk testre a telefonunk indítását illetve kikapcsolását

 

Tegnap este érkezett hozzám egy kérés, hogy hogyan lehetne átrakni a gyári olasz firmware be- és kikapcsoló animációját a saját, magyar firmware-ére. Bevallom őszintén, nem szeretem az ilyen animációcseréket, mert eddigi HyperX-féle animációk nem tetszettek, és inkább csak a gyárit állítottam vissza. Kiszedtem az olasz firmwareből a szükséges fájlokat, és meglepődve tapasztaltam: ez az olasz gyári tényleg szép, ezért megéri cserélni!

Hozzáteszem, hogy az interneten rengeteg animációt találhatunk, amiket i8910 HD-re készítettek. Továbbá saját animációt is csinálhatunk, de erről majd egy későbbi írásomban számolok be.

Az animációk felépítése:

A bekapcsoló animáció gyárilag a power_on.mp3 hangfájlból, illetve a startup.mbm animációs fájlból áll.
A kikapcsoló animáció pedig a power_off.mp3, illetve a Sysap.mbm fájlból áll.
A hack sikerességéhez mind a négy fájlra szükségünk lesz.

Szükséges hozzá:

  • Hackelt telefon, továbbá c2z patch automatikusan indulva
  • Rendszer, illetve rejtett fájlokat kezelő fájkelező, pl X-Plore

 

Be- és kikapcsoló animáció lecserélése:

  1. Válasszuk ki a tetszés szerinti animációnkat, és másoljuk fel az E:\ meghajtóra egy tetszés szerinti könyvtárba. Ez a könyvtár még fontos lesz számunkra, tehát megfelelő nevet adjunk neki.
    Én a fájlokat az E:\Mod\StartupAnimationMod mappába másoltam.
     
  2. Másoljuk fel a telefon E:\ meghajtójára a következő fájlt, majd másoljuk fel a számítógépünkre:
    Z:\Private\10202be9\101f8763.txt
     
  3. Ez a .txt fájl tartalmazza azt, hogy a telefon honnan olvassa be az animációkat. Gyárilag a ROM-ból (Z:\) meghajtó, de ezt nem tudjuk szerkeszteni, ezért írjuk át az elérési utat.
    Adjuk meg elérési útnak azt a könyvtárat, amiben másoltuk a fájlokat.
    Átírást az alábbi ábra szemlélteti:
     
  4. A nagyméretű kép megtekintéséhez kattints a képre!

  5. Ha kész vagyunk a .txt átszerkesztésére, másoljuk fel a telefon E:\
    meghajtójára, majd a fájlkezelővel mozgassuk a következő helyre:
    C:\Private\10202be9
     
  6. Töröljük ki a következő fájlt:
    C:\Private\10202be9\persists\101f8763.cre
     
  7. Indítsuk újra a telefont, és a megváltoztatott be- és kikapcsoló animációk fognak minket fogadni!

Gyári animáció letöltése: link

Gyári olasz animáció letöltése: link


A bejegyzés megosztása:
  

 

10 komment

Címkék: modding i8910

A bejegyzés trackback címe:

https://i8910.blog.hu/api/trackback/id/tr191813116

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

MikulásCentrum Mikulás Rendelés Házhoz Télapó · http://www.mikulascentrum.hu 2010.03.06. 20:29:25

esetleg kérhetnénk egy videót? hogy érdemes-e lecserélni, tetszik-e :) köszönjük

banpity 2010.03.07. 00:11:24

Én kértem és nagyon köszönöm :)Nagyon jó a leírás (mint mindig) :)

hammerjoe (törölt) 2010.03.07. 22:25:02

Működik, köszönöm!
Csak egy kis javítás...
Ha a kép szerint csináltad, akkor nem mind a négy fájlt raktad a StartupAnimationMod mappába, mert akkor "csak" indítóképed lesz, semmi több!! Inkább négy mappába raktad, hagy ne soroljam fel (mindenki látja az elérési utat/mappát, a képen)....De, egy régi "vágyam" teljesült!!!

Muveszur 2010.03.07. 22:27:59

@hammerjoe:
Tényleg, figyelmetlen voltam...
Viszont aki követi a szöveget is, annak világos minden.
Mindenesetre holnap kijavítom.

hammerjoe (törölt) 2010.03.07. 22:29:55

Vagy mind a négy fálj elérési útja : E:\Mod\StartupAnimationMod, amit a txt-be kell írni.
CSAK azért írom, hogy a kezdők, ne a képen sárgával jelölt szöveget írják a txt-be.

Muveszur 2010.03.07. 22:31:05

@hammerjoe: Így van. Én is ezt az elérési utat akartam mindenhova, de valami hiba jött közbe nálam:)

hammerjoe (törölt) 2010.03.07. 22:31:46

@Muveszur: Nekem az volt, és tényleg régóta vártam már rá!

hammerjoe (törölt) 2010.03.08. 09:39:34

Művészúr! Írtad, hogy több animáció is van a neten. Ha megkérlek dobnál egy linket, mert nem találtam, csak SE-hoz valót.Csak megnézném, hogy milyenek :):)
süti beállítások módosítása