Samsung i8910 HD - Tippek, trükkök...

Itt mindent megtalálhatsz a Samsung legnagyobb tudású telefonjáról, az i8910 Omnia HD-ről! Tippek, trükkök, megoldások, érdekességek! Hasznos programoktól egészen a flashelésig...

Elérhetőségek

Kövess engem a Twitteren is, és legyél az oldal rajongója a Facebookon!

Kapcsolat, segítségnyújtás: ltnine2@hotmail.com

Rovatok

Projekt a magyarokért 2.0

2010.03.01. 20:23 :: Muveszur

 Elkészült a billentyűzet új verziója!

 

Az előző verzió visszajelzéseiből levontam a konkluziót, átgondoltam, hogy lehetne még jobb ez a billentyűzet, és elkészítettem a 2.0-ás verziót. A 2.0-ás verzió tartalmazza a gyári fekvő billentyűzetet, és egy nagy méretű álló billentyűzetet is! Így mostantól kényelmesen tudunk gépelni álló módban is. Szerény véleményem szerint nagy ujjbarát. 

 Kényelmes és ujjbarát álló kiosztás

 

Többen hiányolták, hogy nincs benne Másolás/Kivágás/Beillesztés gomb. A navigációs billentyűzetre ezt is elhelyeztem, sőt a Home és End billentyűk is felkerültek. Ez természetesen álló és fekvó módban elérhető! Természetesen továbbra is elforgathatjuk gépelés közben a telefonunkat, melyet a billentyűzet is követ! 

Navigációs billentyűk több funkcióval

 

Időközben az előző verzió nagy sikere, illetve a külföldi kérések miatt több nyelvre elkészítettem a billentyűzetet (remélem elnézitek ezt nekem). Egészen pontosan 13 nyelvre lokalizáltam, ezek mindegyikét integráltam a telepítőbe.

A DayHand Input by muveszur 2.0 letöltése:  Letöltés

A DayHand Input by muveszur 2.0 telepítése:

  • Ha van feltelepítve előző verziós DayHand Input, törölnöd kell! Törléshez ki kell választanod a DayHand Input menüjében az AknFEP menüpontot!
  1. Indítsuk el a telepítést, majd a felugró listából válasszuk ki a nekünk szükséges nyelveket!
    Az angol mindenképpen települni fog, emellett pedig bármelyiket, vagy többet kiválaszthatunk a listából.
    (Javaslom, hogy csak a magyar, illetve néhányat telepítsünk fel, mert az összes nem fog tudni települni az új magyar firmwarre, mert túl kevés a hely.)

    Bizonyos firmwareken fontos, hogy ki legyen a Chinese Pack pipálva, ez felel az ékezetek megjelenítéséért.
    Ha "Beépített összetevő" hibaüzenet miatt nem sikerül a telepítés, vedd ki a pipát a Chinese Pack elől, mert e nélkül is tudja majd kezelni a program az ékezetek!
     
  2. Telepítés után indítsd el a programot. A programot az Alkalmazások mappában találod meg.
     
  3. A billentyűzetet a legfelső opciónál lehet aktiválni, és válaszd ki a [][][][] sort.
  4.  AknFEP---->[][][][]

  5. A billentyűzet kiosztáshoz léptess egyet jobbra a program tetején lévő nyíl segítségével.
    Itt a két felső menüpontot állítsd a következőre: Hungarian BIG by muveszur
  6. Magyar bill.: Hungarian... 
  7. Ezután kiléphetsz a programból, és a gyári billentyűzet helyett most már az új billentyűzet fog megjelenni!

Megváltozott az új álló billentyűzeten az ékezetek elérése!
Hogyan érjük el az ékezeteket álló módban: 

 

A fekvő billentyűzeten az ékezetek elérése és a karaktertáblák az előző verzióval teljes mértékben megegyeznek, részletekért kattints ide: link

Továbbá fontos megemlíteni, hogy a karaktertáblák mérete is megnövekedett az álló módban. Méretük pedig teljesen azonos a fenti képen bemutatott kisbetűs kiosztással. Elérésük változatlan.
T9 kikapcsolásához nyomjátok meg az "Ab" gombot!

Remélem elnyeri tetszéseteket az új billentyűzet!

 

Ha tetszett a munkám, vagy az eddigi munkám, és támogatni szeretnél, itt megteheted:

A bejegyzés megosztása:  

 

28 komment

Címkék: alkalmazás modding i8910 projekt a magyarokért

A bejegyzés trackback címe:

https://i8910.blog.hu/api/trackback/id/tr811800938

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

wonthy 2010.03.01. 21:23:09

Magyar T9 van benne????

Muveszur 2010.03.01. 21:28:13

@wonthy: Továbbra sincs, mivel a Dayhand Input hibásan kezeli az ékezetes szótárakat.:(

Ab3l 2010.03.01. 22:03:13

lenne egy nem idetartozó kérdésem:
rom cserét csak service pack 3 -as XP ről lehet csinálni, vagy elég ha scak egy firssen felrakott xp ről végzém a cserét.

Muveszur 2010.03.01. 22:23:55

@Ab3l: Már írtad valamelyik postba, meglátom én egyből:)

Erre nem tudok válaszolni, szerintem nem árt neki az SP3.

Ab3l 2010.03.01. 22:25:01

oks, bocs...
azért kösz :D

blackzs 2010.03.02. 06:47:50

Nekem HX 2.02 van fent és az ékezeteket nem tudom előcsalni. Chinese Pack nélkül települ csak fel. A korábbi verzió működött. Mi lehet a hiba?

hanti 2010.03.02. 08:36:12

Szia Művészúr!
Gratula az új progihóz!Kis segítséget kérnék, a szerkesztést nem tudom előhozni.
Köszi!

patrik001 2010.03.02. 09:56:57

Hali
nekem ezt sem engedi felrakni a telre
ugyan az a hiba: a szükséges alkalmazáshozzáférés nincs megadva!
Mi lehet a baja?

jade66 2010.03.02. 10:38:50

ugyan az a hiba: a szükséges alkalmazáshozzáférés nincs megadva!
Mit tudok kezdeni vele?
Köszönet a feltöltésért és az eddigi super munkádért.

galusz72 2010.03.02. 11:21:10

szia! biztos én vagyok a hülye, de hogyan kell a navigációs billentyűzetet előhívni? Sehogy nem tudom bekapcsolni.
köszönöm

Ab3l 2010.03.02. 15:02:46

@galusz72: A navigációs lapot pedig könnyedén elérhető a kis-és nagybetűs lapok "elhúzásával".
Csak csúsztasd végig a kezed a képernyőn és megjelenik a navigációs lap!

Akinek pedig alkalmazáshozzáféréses hibát ír, szingózza a .sis filet:

i8910.blog.hu/2009/12/20/szignozas_1

galusz72 2010.03.02. 16:56:27

köszönöm, láma vagyok. Nagyszerű a billentyűzeted, hálás vagyok, amit anyagilag is kifejeznék, csak hát nem az anyaországban élek és erre az internetes fizetési mód meg nem igazán kiffort dolog. elnézést

Muveszur 2010.03.02. 18:05:46

@blackzs: Szia! Úgy látszik, hogy ezen fontos a Chinese pack. Engedélyezd a pacheket a rompatcherben, és probáld meg újra.

Muveszur 2010.03.02. 18:09:31

A billentyűzetről nemsokára feltöltök egy videót...
Sőt, még egy videót valami másról.

patrik001 2010.03.02. 19:05:37

@Muveszur: hali!
nekünk nem tudnál segiteni benne hogy mi lehet a probléma?

Muveszur 2010.03.02. 19:36:47

@patrik001: Szia!
Szignózd a fájlt, vagy hackeld a telefonod!

valaki.80 2010.03.02. 20:06:13

Szia!
Az előző billentyűzetes bejegyzést nem olvastam végig, szóval nemtudom, írták-e már azt, hogy a jegyzettömbben nincs fekvő mód, mert ugye a j.t. nem fordul el. Ha esetleg ezt orvosolni tudnád (bár most még ezt az ujjbarát billentyűzetet nem tettem fel), annak örülné(n?)k, mert én naponta többször is használom, így kicsit nehézkes az írás.:)
Üdv!

blackzs 2010.03.02. 20:48:47

@Muveszur: A Chinese pack-ra azt írja, hogy beépített... így nem telepíthető. Lehet, hogy az a gond, hogy én a görög verziót tettem fel HX oldaláról. Majd megpróbálom a teljes HX2.0 val hétvégén.

Simo90 2010.03.17. 17:44:16

Sziasztok 5800-án működik ez ? Jó lenne mert a gyári egy rakás ...

Muveszur 2010.03.17. 17:45:12

@Simo90: Természetesen működik.

Simo90 2010.03.19. 17:15:08

uhh az cool ...akkor asszem meg is próbálom
köszi hello

dembala 2010.04.14. 15:55:49

Hello! Felraktam az Iphone2.0-at, aztan rajottem abban nincs benne ez a BIG, ugyhogy megprobaltam leszedni. Nem tudtam. Azt mondta hogy file cannot be deleted. Reboot, tobbszor proba, mindig ugyanaz. Azutan rainstallaltam ezt a bill-t es fel is ment, de rovabbra is az Iphone-t lehet kivalasztani a listabol es az is jon fel amikor sms-t irok. Hogyan tudom kiirtani az iphone-t es ezt a BIG-et beizzitani? koszi!!!!!!!

Muveszur 2010.04.14. 16:02:10

@dembala: Szia!

A DayHand beállításait vissza kell állítani AknFEP-re.

dembala 2010.04.14. 16:32:30

@Muveszur: Koszi. igy mar felment. Nekem az elso verzio nagyon tetszett. Ez azonban nem annyira. Kizarolag epito jelleggel ezek a megjegyzeseim:
- Also sor nagyon jpeg-es, tul van tomoritve a kep, homalyos, artifactos. A jobb szelen egy zold csik is van.
- Az AB folyamatosan vilagit akkor is ha kikapcsolom vele a predictivet. HU pred nincs benne ugye?
- Fektetve ott van alatta a tobbi dolog, foleg a jobb fent a send zavaro, konnyu veletlenul megnyomni.

Az IPHONE-os sokkal profibb megjelnesu, ott csak azt nem ertettem, hogy miert mindig csupa nagy betus a bill, akkor is ha kicsivel irok. Vagy annak igy kell lennie?

Amugy nagyraertekelem amit csinalsz, mar igy is allati jo, hogy tudunk allitva is irni. Csak igy tovabb! Udv.

Muveszur 2010.04.14. 20:02:14

@dembala: Szia!
-Az alsó sort nagyítanom kellett magasságban, ezért a picivel rosszabb minőség:(
-Ab bug:)...Ezt már nem fogom javítani valószínűleg.
Ha sok időm lesz, csinálok egy 2.1 eclairből származó billt is.
-A billt a jobb oldali keresztbenyillal lehet mozgatni, csak van elfogadható pozició.

Szóval... Valószínűleg ezt a bill-t már nem fogom továbbfejleszteni:(
Új kalandok elé akarok nézni.

Még Iphone billentyűzetnél ígértem egy-két lokalizációt, utána valami más.
Sajnos rengeteg idő, és az ember könnyen belehülyülhet a sok számolgatásba:)

dembala 2010.04.15. 20:55:44

Hali,
Egyertelmu, olyat kell csinalni, amit elvez az ember :)
Ja, az Iphone-bol nekem a legjobban az hianyzik, hogy nincs pont az alap kiosztasban. Eddig nekem az Opera bill jott be a legjobban. Kicsit utana kell neznem, mert mar egy ideje nem foglalkoztam ezzel (tobb telefont cserelgetek idonkent), mar nem tudom azt is te csinaltad, vagy honnan is volt az? :)
Jo munkat, udv.

Muveszur 2010.04.15. 21:03:09

@dembala: Azt Mr Milk csinálta, de én magyarítottam... Elvileg jön még egy Iphonos pontos bill is, ha lesz időm.
süti beállítások módosítása