Samsung i8910 HD - Tippek, trükkök...

Itt mindent megtalálhatsz a Samsung legnagyobb tudású telefonjáról, az i8910 Omnia HD-ről! Tippek, trükkök, megoldások, érdekességek! Hasznos programoktól egészen a flashelésig...

Elérhetőségek

Kövess engem a Twitteren is, és legyél az oldal rajongója a Facebookon!

Kapcsolat, segítségnyújtás: ltnine2@hotmail.com

Rovatok

X-Plore 1.42 Frissítés 02.23

2010.02.19. 20:43 :: Muveszur

 Megjelent a legjobb fájlkezelő legújabb változata

 

Amikor egy hack leírását közöltem, mindig megemlítettem az X-plore fájlkezelő nevét. Gyakorlatilag mindent tud, talán nincs is olyan funkció, amit nem tartalmaz a program. Most megjelent az új frissítés, az 1.4-es X-Plore. A frissítés az egyik legimpozánsabb funkciót hozta el: végre itt a kinetikus görgetés is.

X-Plore 1.41
ROM fájlok kezelése közben

 

A teljes bejegyzés olvasásához nyomj a Tovább gombra!

Néhány példa, mit is tud az X-Plore: 

  • Rejtett/rendszer mappák, fájlok megjelenítése
  • Szöveg- és Képnézegető funkció
  • Fájlműveletek, attribútomok szerkesztése
  • Fájlküldés
  • Be- és kicsomagolás tömörített fájlokba/fájlokból
  • Csoportos kijelölés egyszerűen
  • Másolás, áthelyezés
  • Word dokumentumok megjelenítése
  • Hexa szerkesztő
  • Beépített programfrissítő
  • Hardwer információk
  • Keresés funkció
  • Magyar nyelv támogatása

 

Rendszerfájlok mutatásának bekapcsolása:

  • Természetesen hackelni kell a telefont
  • Menü--->Eszközök--->Beállítások: első 4 négyzet kipipálása
    (Menu--->Tools--->Settings)

 

A programot korlátlan ideig használhatjuk ingyenesen, de minden indításkor várnunk kell egy picit. Ez az ára az ingyenességnek.
Mellékelek egy okosított verziót is, de ez 2 db ikon fog nekünk varázsolni.
(Egy ikon a crackelt, egy ikon az ingyenes verzió. Ha a crackelt összemomlik, indítsd el az ingyenes verziót, és újra működni fog a crackelt verzió.)

Én mindenkinek ajánlanám inkább az ingyenes verziót.

X-Plore 1.41 letöltése:

 A bejegyzés megosztása:  

 

12 komment

Címkék: alkalmazás i8910

A bejegyzés trackback címe:

https://i8910.blog.hu/api/trackback/id/tr251771584

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

masek 2010.02.21. 11:46:28

a kinetikus görgetés megy sima ROM-on is.
(még mindig nem szántam rá magam ROMfrissítésre)

ja, meg a sikeres felrakáshoz el kellett távolítani az előző verziót..

amúgy fasza, köszönjük a linkeket!

Muveszur 2010.02.21. 11:48:32

@masek: Én köszönöm az információt!

pocakhontas 2010.02.23. 14:31:48

szia az első link nem működik!!!!

Muveszur 2010.02.23. 14:37:12

@pocakhontas: Levették a hivatalos oldalról, kisebb változások miatt. 1.42 mostmár tölthető!

pocakhontas 2010.02.23. 20:02:43

ez a link sem működik! :D

Muveszur 2010.02.23. 20:06:46

@pocakhontas: Esküszöm, amikor javítottam a linket, működött... Mi a ****-t csinálnak a Lonelycat-nél?:D

Muveszur 2010.02.23. 20:11:59

Feltettem ezt is a saját tárhelyre, link működik!!!

pocakhontas 2010.02.23. 20:13:39

én csak szólni akartam :D

Muveszur 2010.02.23. 20:15:04

@pocakhontas: Én köszönöm...
Úgy látszik, hogy a fejlesztők letiltották a direkt linkeket.

Ab3l 2010.03.04. 19:27:41

Nem tudjátok miért van az, hogy a Z meghajtóról tudok fileokat másolni az E re és az F re, de a Z re nem tudok semmit se felmásolni, mert azt irja hogy az nem tudja megnyitni a filet.
A telefon hackelve van, aktív a c2z patch is. Próbáltam HX 2.02 es rommal is, azelőtt meg az új magyar firmware el. Még régebben működött az új magyar firmwaren, de most már ott sem jó :S

Muveszur 2010.03.04. 19:33:34

@Ab3l: Akkor valamit nagyon elnéztél a régebbi firmwaren, mert a Z:\ meghajtó a ROM. A nevében is benne van Read Only Memory, tehát csak olvasható memória.

Ehhez nem tudsz hozzáférni, még hackel sem. A c2z patch arra szolgál, hogy a telefon számára a C:\ meghajtót tünteti fel, mint ROM.

Ab3l 2010.03.04. 19:48:51

wáá... így utolag rájöttem, hogy mekkora hülyeséget írtam, és akartam csinálni...
Köszönöm a segítséged
süti beállítások módosítása