Samsung i8910 HD - Tippek, trükkök...

Itt mindent megtalálhatsz a Samsung legnagyobb tudású telefonjáról, az i8910 Omnia HD-ről! Tippek, trükkök, megoldások, érdekességek! Hasznos programoktól egészen a flashelésig...

Elérhetőségek

Kövess engem a Twitteren is, és legyél az oldal rajongója a Facebookon!

Kapcsolat, segítségnyújtás: ltnine2@hotmail.com

Rovatok

Hasznos kódok

2009.12.29. 23:44 :: Muveszur

 Rejtett kódok i8910 HD-n

 

A mai nap nem hozott túl sok újdonságot a telefon életébe, így nem volt könnyű dolgom a mai témák kiválasztásában. Ezúton szeretnélek megkérni Titeket, hogyha van .dm kiterjesztésű Ovi Store-ról letöltött fájlotok, küldjetek egyet nekem. Erre a következő hack leírásomhoz lesz szükség, sajnos nélküle nem megy.

Rengeteg kód létezik a telefonhoz, de csak néhányat ismerünk, használunk, és egyes kódok körül kétségek is fennállnak. Most tisztába tesszük a dolgokat!

 

Samsung i8910 HD kódok:

A kódokat a telefon tárcsázó képernyőjébe írd:

  • *#7780#: Soft Reset: Visszaállítja a telefon beállításait a gyári beállításokra
  • *#7370#: Hard Reset: Formázza a Telefonmemóriát, a Memória egységet, és a telefon beállításait visszaállítja a gyári értékekre.
    Minden adat el fog veszni Hard Reset után!
  • Gyári biztonsági kód: 00000000 (8 db 0)
  • *#0228#: Akkumlátor információk Test módban
  • *#62209526#: MAC-cím megjelenítése az akkumlátor eltávolítása nélkül
  • *#0000#: Telefon verzió információk
  • *#06#: IMEI szám megjelenítése
  • *#1234#: Firmware verzió megjelenítése
  • *2767*3855#: Gyári reset
     
  • *#0002*28346#: Audio_Tune menü
  • *#1546792*#: Admin menü - GSM, audio és egyéb beállítások
  • *#3333#: Kamera driver frissítése
  • *#0*#: Tesztmód - A főbb hardverelemek működésének letesztelése

 

Kikapcsolt állapotban:

  • Hívás + Menü + Bekapcsoló gomb: C:\ meghajtó formázása, gyári beállítások visszaállítása
  • Lezáró gomb + Hangerő fel + Bekapcsoló gomb: Bootloader mód elindítása
  • Lezáró gomb + Hangerő le + Bekapcsoló gomb: Modem letöltés mód elindítása


 

 

11 komment

Címkék: hack i8910

A bejegyzés trackback címe:

https://i8910.blog.hu/api/trackback/id/tr131631666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jade66 2009.12.30. 06:51:21

Tisztelt Muvészur, nagyon sokat tanultam az oldalon leirtakbol és nizonyára sok HD tulaj örül az oldalnak.Tiszteletteljes kérésem volna ön felé, amennyiben feltudná tenni a Prince of Persia HD gamet signozatlanul az szép karácsonyi ajándék volna.Sajnos a signozott fajta nem müködik nálam.
A kodokkal kapcsolatosan az érdekelne hogy a készülék bekepcsolt állapotában üssem be ,vagy kivett simkártyánál,és a beütött kodok után mit kell elinditani, megnyomni, mivel nálam nemindit el semmit ha csak simán a tárcsázoba beütöm.Válaszod köszönöm.

jade66 2009.12.30. 07:29:00

Sikerült bevinni a kodokat ,tökéletesen müködik, valamit én nézhettem el.Köszönöm.

pocakhontas 2009.12.30. 13:09:10

A modem letöltési mód mire jó??
Amúgy nekem van .Dm kiterjesztésű filejaim :D

Becsomagolok egy csomót és feltolom valahová!!

Muveszur 2009.12.30. 13:11:31

@pocakhontas:

A flashelésnél lehet vele játszani a modem letöltéssel...
Nekem még nem volt rá szükségem.

Nekem csak 1 db .dm fájl kellene, esetleg kettő. Köszi, hogy feltöltöd!

p.howard 2010.01.26. 12:20:27

T. Művészúr!

Meg szeretném kérdezni, hogy a *2767*3855#: Gyári reset -et szerinted mikor célszerű alkalmazni? És milyen következményekkel jár? Úgy értem formáz is valamit, vagy csak újraindul a teló?
Az a gondom ugyanis, hogy a HÍVÁS gombra nem hozza fel a híváslistákat, mint eddig. Ha a tárcsázóból nyomom meg a hívás gombot, akkor felhozza. Bár az is előfordul, hogy ilyenkor eltárcsázza a névjegyzék első számát.

Bocs, ha ez a fórumon már volt téma, nem mindig van időm visszaolvasni.

Köszi és üdv

Muveszur 2010.01.26. 12:26:31

Biztos, hogy ez a kód az HD-hez való? Én mintha Nokiákon találkoztam volna ilyennel...

Egyébként ez valamiféle bug lehet, hogy nem hozza fel a hívásokat. Nyomd meg többször. Nálam már rengeteg firmwaren előfordult, bosszantó is a dolog.

p.howard 2010.01.26. 15:45:48

@Muveszur: A kódot innen másoltam be a kommentembe. Többszöri nyomásra sem müxik. Soft vagy hard reset segíthet? Hard resetnél minden telepített alkalmazás is elvész, jól értem? Visszaáll a gyári állapot?

Muveszur 2010.01.26. 22:13:35

Igen, hard resetnél visszaáll minden a gyári állapotba!

berserker80 2011.02.08. 12:11:04

hali.nekem az a gndom hogy elfelejtettem a biztonsági kódomat.ha nyomok 1 vissza állítás gyári állapotra akkor vissza áll a 8db nullára?
süti beállítások módosítása