Samsung i8910 HD - Tippek, trükkök...

Itt mindent megtalálhatsz a Samsung legnagyobb tudású telefonjáról, az i8910 Omnia HD-ről! Tippek, trükkök, megoldások, érdekességek! Hasznos programoktól egészen a flashelésig...

Elérhetőségek

Kövess engem a Twitteren is, és legyél az oldal rajongója a Facebookon!

Kapcsolat, segítségnyújtás: ltnine2@hotmail.com

Rovatok

Sense UI widget HD-re

2009.12.24. 18:01 :: Muveszur

 Végre elkészült yahya.hamid csodálatos munkája

 

Több béta kiadás után, nagy várakozás közebette éjjel töltötte fel az új widgetet.
A widget alapja a HTC Sense UI felülete, a képek magukért beszélnek.

Mutatja az aktuális időt, dátumot, nap nevét, az előre beállított várost, illetve a helyi az aktuális és következő napi időjárás előrejelzést. A widget 100%-ban kattintható lett, így közvetlen hozzáférést biztosít az óra és a naptár alkalmazáshoz is!

 

HTC Sense UI telepítése: 

  1. Állítsd be az internetcsatlakozást manuálisra a böngésződben!
    (Beállíátsok--->Alapértelmezz hozzáférési pont--->Mindig kérdezze)
  2. Ha fent van ennek a widgetnek bármelyik bétája, töröld a telefonról!
    (Töröld ki a .wrt fájlját az E:\widget illetve C:\widget mappából!)
  3. Töltsd le a SenseUIWS.wgt fájlt, majd másold fel a telefonra!
  4. Indítsd újra a telefont!
  5. Húzd ki a Sense UI widgetet az oldalsávból! Ha csatlakozni próbál az internetre, ne engedd, nyomj Cancel-t!
  6. Ezután kattints az óra jobb alsó sarka alá, az átlátszó területre!
    Be fog jönni az időjárás előrejelző beállító panelje...
  7. Itt a bal sarokban lévő fogaskerék ikonra kattintva tudod a beállításokat elvégezni, minden egyértelmű.
  8. Ha kész vagy a beállításokkal, ne felejts el a bal alsó Mentés ikonra kattintani!
  9. Kész is vagyunk, a widget frissíteni fogja az aktuális információkat!

 A widgetet köszönjük yahya.hamid-nak és az http://forums.samsungi8910omnia.com/ fórumnak!

 

Sense UI widget letöltése:

Letöltés

17 komment

Címkék: alkalmazás i8910

A bejegyzés trackback címe:

https://i8910.blog.hu/api/trackback/id/tr761619861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

petrasgabor 2009.12.24. 20:26:26

Szia Muveszur!
Köszi a feltöltést, tényleg igazán látványosnak túnik a dolog, de nálam sajnos megáll a legelején a "Refresh" feliratnál. Feltelepítem, újraindítom a telefont, kihúzom ahogy írtad, és ennyi. Hiába myomok Cancelt -vagy nem nyomok- nem történik semmi. :/ (Az óra működik a Refresh ablak mögött.)
I8910XXIE7 alap magyar soft van fent. Van valamai tipped, hogyan lehetne működésre bírni? Előre is köszönöm a választ!
Üdv.!
g.

Muveszur 2009.12.24. 21:27:04

@petrasgabor: Böngésző beállításaiban be kell állítani, hogy rákérdezzen, hogy hogyan akarsz csatlakozni a netre.
Elvileg ezután megtudod szakítani a frissítést.

Ha nem sikerül, töröld a widgetet az E:\widget mappából, telefont indítsd újra, és kezd elölről.

Nekem ma volt egy Hard Resetem, és igencsak megszendvedtem, hogy működésre bírjam a widgetet. 2.-jára összejött minden.

petrasgabor 2009.12.24. 22:33:33

@Muveszur: Köszi, ez gyors volt! :)
Úgy van beállítva a böngésző, hogy mindig kérdezzen, de a biztoság kedvéért ellenőriztem. Töröltem, és újra is telepítettem -nem egyszer-. Próbáltam úgy, hogy a widget beállításokban tiltottam nekik a netet. Próbáltam Offline módban is. De nem. Ott marad az a nyomorult Refresh ablak. Ááá.
De ami még szomorúbb, hogy a Ferraris játék is tanusítványhibát ír. Nem értem. Biztosan menniük kellene ezeknek nem hack-elt telefonon is?
Próbálkoztam ezzel a LevelTouch-al is, szintén hibaüzenet. :/
Lehet, hogy én vagyok béna... Azért mégis leszedtem a fájlt gépre, .dm-ből csináltam .sis-t, átküldtem a telefonra, ráklikk ééés....Sérült fájl.
Na mind1. Ez one. Azért köszi a választ!
Boldog Karácsonyt!

pocakhontas 2009.12.25. 01:27:15

Nekem HX1.7 van fent de nekem nem megy!
Szóval nekem widgets mappa csak a C:\ vagy a Z:\ meghajtkon van!
Az Z.\widgets mappában van egy Black nevű mappa ha jól láttam az a beágyazott SenseUI felület amit HyperX integrált az 1.7-be!
Szóval most azt töröljem?
És hova dobjam fel a .wgt kiterjesztésű file-t???

Gabenpetit 2009.12.25. 02:34:16

Ide is beirom,hogy nekem is hasonlo a bajom, a refresh utan megall a dolog, habar az ora frissul. Az eredeti fajlokat az angol laprol is letoltottem, de ott meg nem tudom, melyiket kell inditani.

Gabenpetit 2009.12.25. 02:37:05

Nekem sem megy tovabb a refresh-nel, ott megakad, de az ora frissul....

Gabenpetit 2009.12.25. 02:37:54

Bocs a duplazasert, de nem lattam frissulni a hozzaszolasokat...

Muveszur 2009.12.25. 07:35:41

@pocakhontas: A HyperX-féle Black óra nem zavar be...Widgetet úgy kell telepíteni, hogy felmásolod a telefonra, majd fájlkezelőben elindítod.

Muveszur 2009.12.25. 07:36:51

@Gabenpetit:
Amikor az újraindítás után kihuzod az oldalsávból a widgetet, ne engedd, hogy felmenjen a netre.
A net csak azután kell, hogy beállítottad a megfelelő várost.

pocakhontas 2009.12.25. 13:14:14

@Muveszur: nekem a várost automtikusan észlelte és kiírta hogy Budapest!
Mondjuk nem ott lakom de ezek a progik biztos nem tudják hol van Pécel4 (Kb 2 km-re a 17. kertől:P)

Muveszur 2009.12.25. 14:56:05

@pocakhontas: Szia! Budapest az alapértelmezett magyar város.

Gabenpetit 2009.12.26. 13:10:48

Nekem ez tovabra sem mukodik, meg mindig a refresh van ott, pedig mar a letezo osszes kombinacioban allitottam be a netre kimenest,meg a telefon ujrainditasat.
Meg tudta mar oldani valaki, akinek ilyen gondja volt? Nekem eredeti szoftom van.

ivi10 2009.12.29. 20:45:32

Sziasztok! Nekem működik, de a beállításnál rettentő sokat kell várni. Kövessétek a fenti leírást ha kihúzzátok, ne engedjétek netre csatlakozni, míg nem írjátok be a várost. Ha ez megvan, keresés, mehet a net, és innentől vagy öt perc, míg a beállított várost látjátok jobb oldalt alul, a helynek megfelelő időjárási adatokkal.Csak türelem, és működik. Sok sikert!

Muveszur 2009.12.29. 21:12:49

@ivi10: Nekem hipp hopp frissíti a várost. Nem kell oda 5 perc...

ivi10 2009.12.30. 19:16:51

Amíg az általad beállított várost megkeresi, az a sok idő, tehát ahhoz kell türelem, utána már nekem is hip-hop. :-)Köszönjük!

Muveszur 2009.12.30. 19:28:12

@ivi10: Nekem a város megkeresése is gyorsan megy...

Nem tudom, miért reagálnak a telefonok ilyen különbözően...

bendzso94 2011.03.11. 23:02:40

Sziasztok! Nagyon tetszik ez a widget, pont ma hoztam egy hasonlót össze egy HTC utánzatos órából és az időjárás jelentős widgetemből. De ez azért ,mégis jobb. Viszont nekem Samsung Monte-m van és sajnos túl nagy neki és a fele lemarad a kijelzőtől. Nem lehet valahogy átméretezni, vagy esetleg nem ismertek olyat, ami az én mobilommal is kompatibilis?

Előre is köszi.
süti beállítások módosítása