Samsung i8910 HD - Tippek, trükkök...

Itt mindent megtalálhatsz a Samsung legnagyobb tudású telefonjáról, az i8910 Omnia HD-ről! Tippek, trükkök, megoldások, érdekességek! Hasznos programoktól egészen a flashelésig...

Elérhetőségek

Kövess engem a Twitteren is, és legyél az oldal rajongója a Facebookon!

Kapcsolat, segítségnyújtás: ltnine2@hotmail.com

Rovatok

Búcsú

2010.06.27. 16:09 :: Muveszur

 A blog vége

 

Kedves Olvasóim! Elég régen jelentkeztem már utoljára... Sajnos a jelenlegi bejegyzés nem a vidámságról fog szólni, hanem el szeretnék köszönni Tőletek. Mint ahogy az már a címből kiderült, abbahagyom a blog szerkesztését.

A befejezésnek több oka is van: hatalmas időhiánnyal küszködök, szinte semmi időm sincs már a telefonra sem. Itt a nyár, élvezni kell minden pillanatát:) A másik ok pedig az, hogy gyakorlatilag vége a telefon támogatásának, a Samsungtól már április óta nem szivárgott ki új firmware, nincs új hivatalos frissítés, a moddingok száma pedig erőteljesen lecsökkent.

Sajnos a nagy ROM-főző mesterek tudnak már sok újdonsággal szolgálni, talán HyperX igyekszik még egy kicsit, de már ez sem tart sokáig. Májusban 1 éves lett a telefonunk, ez pedig meglátszik a támogatottságon is. Én ha minden igaz, nyár végén fogom lecserélni a telefonomat. Bánatomra meg fogok válni a telefontól, egyrészt azért, mert lejár a garanciája, másrészt szeretnék elveszni az Android világában... A kiszemeltem pedig a Samsung Galaxy S.

Így az utolsó bejegyzésben köszönök Nektek mindent, amit kaptam Tőletek... A kezdeti bíztatásokat, az elismeréseket, és a köszöneteket! Remélem tudtam valami hasznosat letenni az asztalra, bejegyzéseimmel segíteni Nektek!
Aki úgy érzi, hogy kapott valamit a blogtól, egy hozzászólásban nyugodtan leírhatja, nem fogom rossznéven venni...

Köszönet Nektek ismét, aki meg akar találni, az megtalálhat továbbra is a ProHardver témába vágó fórumában...
Sziasztok!

28 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://i8910.blog.hu/api/trackback/id/tr932113725

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

oberster 2010.06.27. 17:41:23

Tisztelt Muveszur !

A szívem szakad meg a döntésed miatt! Tudod mi e témában szerény tudással rendelkezők számára Te és a hozzád hasonló ragyogó koponyák (pl: Bukest) tették lehetővé, hogy a telónkat úgy használhasssuk, ahogyan most tehetjük. Bejelentésed nagyon elszomorított. Úgy érzem vége egy korszaknak, s mi pásztor nélkül maradunk. Telónk, az i8910, amiből pedig még többet is ki lehetett volna hozni, végleg elsüllyed a sülyesztőben. Én megfogadtam nem váltok symbiánról. Szerintem az android vagy más rendszerek semmivel nem kínálnak számomra nagyobb lehetőséget. Szeretném igen nagyon megköszönni mind azt a munkát amit eddig kifejtettél, s mind azt a sok segítséget amit Tőled kaptunk. Tiszta szívből kívánom, hogy a Jó Isten segítsen utadon, a siker és a szerencse legyenek állandó követőid. Tisztelettel és baráti szeretettel Üdvözöl OBERSTER!

bzoltan 2010.06.27. 20:41:19

Nagyon sajnálom én is. Nélküled biztos nem tudtam volna a telefont jobbá tenni. Szégyen a samutól hogy egy ilyen jó hardvert ennyire nem támogat, még mindig nem tudok egy jó és ingyenes programot amivel a ledet zseblámpának is lehetne használni. Ha esetleg valami új és használható programot csinál valaki akkor azt felrakod, vagy az oldalnak teljesen vége lesz idővel? Még egyszer kösz.

Világba Kiabálok 2010.06.27. 20:55:51

Én is nagyon-nagyon sajnálom! Azt hiszem sokad magam nevében írhatom azt, hogy nagyon sokat köszönhetünk neked, sok mindenben segítségünkre voltál a telefonnal kapcsolatban! Szomorúan veszem tudomásul a döntésed! S azt is, hogy megválsz a telefonodtól! Sajnos az Androiddal én azért nem tudok megbarátkozni, mivel a színárnyalatainak a száma csak 64ezer, s nem támogat többet maga a szoftver, hiába tud egy telefon többet. S ez nagyon nagy hiba!
Mindenesetre sok erőt és kitartást kívánok!
(kicsit bízom benne, hogy meggondolod magad) :)
Minden jót!

Senser87 2010.06.27. 22:16:33

Jajj ne!
Tudtam, hogy nemsokára eljön az idő, hiszen már előre megmondtad azt, hogy nyár vége...nagyon sajnálom!
Azért remélem, hogy ezt a blogot nem törlöd. Elég jó infók vannak fent az alapokról. Ha esetleg mégis jönne még rá szoft, akkor itt tudunk keresni még egyet, s mást.
Köszönöm az eddigi munkádat minden tulaj nevében! Sok szerencsét a továbbiakhoz!

masek 2010.06.27. 22:42:47

sajnálom én is hogy így döntöttél.
nekem az spb mobile shell annyira bejött, hogy már nem is akarok mást, az úgy jó ahogy van.
se animált ikonok, se widgetek, se semmi nem hiányzik.
de tényleg leült a piac, nem jönnek az új cuccok, a jövő meg az androidé lesz (már ha már nem most az övé)
köszönjük a blogot, az alapokat én is tőled tanultam!:)
üdv, masek.

djtid 2010.06.28. 00:08:16

Nahhh neeee:S
MOst épp majdnem megállt a szívem nem volt olyan nap hogy ne néztem volna meg legalább 3szor a blogot hogy van e valami új
hát ez hihetetlen vettem egy x10est a kicsike mellé de gyorsabban eladtam mint gondoltam volna hihetetlen jó az I8910 és már majdnem maxon jártunk de még lett volna mit kihozni belőle remélem Bukest még dob valamit estlen Hyper egy symbiam 3at vagy nem is tudom
rossz lesz a Blog nélkül hisz anno még nem is tudtam hogy kell szoftolni a Hd-t főleg a hang utilt babrálást sem hála nektek az is megy :)
én magam részséről mindenki nevében köszönetet mondok hogy idág terelgetted az utunkat a legjobb felé tisztelt Muveszur

szimaren 2010.06.28. 09:13:24

Kedves Művészúr! Sajnálatos döntésed, de megértem. Köszönöm eddigi munkádat, sokat segítettél.
Üdv.

Muveszur 2010.06.28. 12:05:59

Köszönöm az elismerő szavakat...
A Blog továbbra is elérhető lesz, csak úgy, mint az összes többi letöltés is, beleértve az összes ROM-mal is.

Varix 2010.06.28. 14:46:49

Mint állandó olvasód, én is szeretném megköszönni! Üdv.

Pepepapa 2010.06.28. 15:18:47

Én is csatlakoznám az előttem írókhoz- köszönjük, hogy segítettél- előtte teljesen hülye voltam a nagyobb moddingokhoz a symbian rendszereknél- de segítéseddel már sok mindent meg tudok csinálni- szeretném egyúttal megköszönni az írásaid és h az időd ránk szántad- üdv:(

szabi113 2010.06.28. 19:25:04

A blog hatására döntöttem a Samu mellet N900 helyett. Nem bántam meg, sőt! Bár a jövő nekem is az Android lesz.

Köszönjük az eddigi munkát! Tudom nehéz egy blogot egyedül vinni, de te sikeresen vetted az akadályokat.

@bzoltan: PhoneTorch progit szedd le nokiaprogramok.hu-ról, vagy máshonnan, az világít a LED-del is.

@masek: Na igen, az SPB-vel én is lenyugodtam egy kicsit. Végre úgy mutat a telefon ahogyan annak mindig is kellet volna.

@djtid: A Symbian^3-ban ne reménykedjünk. A bootloader sajna nem módosítható. 99,99- hogy nem lehet rárakni.

ctrketto 2010.06.29. 07:48:52

Tisztelt Muveszur !
Köszönöm én is a sok segítséget.Bár én már kb.fél éve megváltam a készülékemtől de mindíg jó volt olvasgatni ezt a blogot.Sok sikert a majdani új telódhoz én is a Galaxy s és a Wave között vacillálok .Remélem majd találkozhatunk mondjuk egy Galaxy s-s blogon.

Üdv: Ctr2

reserved 2010.06.30. 12:53:23

én is köszönöm a munkádat és kívánok Neked minden jót az életben

tolnaizoltan 2010.07.02. 11:46:22

Jó kis blog volt , kár érte , további sok sikert mindenhez !

Djandreas 2010.07.04. 11:18:34

Először is hálás köszönet a sok jóért amit én és a telefonom itt kapott. Sajnos /és még szerintem sokan vagyunk ezzel/ elég nagy lemondások és veríték árán vettük meg a hőn áhított HD.-t. Ezért még jó pár hónapig biztosan nem cserélem le. Biztos vagyok abban, hogy a telefon képességei még messze nincsenek kiaknázva. Ezért is szomorít el, hogy ez a nagyon hasznos forrás nem lesz többé. Ha esetleg valakinek vannak alternatív tippjei, ami a 8910I-vel foglalkozna azt szívesen venném.....

energiezolee 2010.07.05. 19:22:45

Szia Mesterem!!!
Sajnálom ,hogy egy ilyen faxa oldal véget ért!!!
Nagyon jó srác vagy,köszönöm szépen minden segítséged!!!!!
Sok sikert kívánok neked a továbbiakban!!!!
Mély tisztelettel: Energie Zolee

ivi10 2010.07.08. 11:01:11

Szia!
Mikor megvettem az i8910-et, és flashelni szerettem volna, egy teljesen más, ismeretlen világba csöppentem. Innen, Tőled kaptam a segítséget az első lépések megtételéhez, s ezáltal az esélyt, hogy megismerhessem a telefon rejtelmeit. Köszönöm mindazok nevében, akik hasonlóan éreznek és gondolkodnak ebben a témában!
Ez a lap egy olyan biztos pont volt az OmniaHD tulajok számára, amihez bátran fordulhattak, ha segítségre volt szükségük.
Köszönjük a munkádat!
Sok sikert a továbbiakban is!
Szia!

Regalis 2010.07.19. 19:35:28

Tisztelt Muveszur !

Köszönök szépen mindent amit értünk és telefonunkért tettél!

Úgy néz ki hogy hamarosan jön a Windows phone 7 Omnia DH. Ezzel nem akarsz foglalkozni egy új blogon? Vagy nem szereted a windows-t?

Regalis 2010.07.19. 19:40:38

Itt meg lehet tekinteni és olvasgatni róla!

(angol)

www.engadget.com/2010/07/19/windows-phone-7-in-depth-preview/

A menü elég egyszerű de szerintem lesz még jobb is!

Nagyon valószínű hogy a symbian-os telefonunkon nem fog menni a rendszer, már csak a 800X600-as kijelző miatt sem.

levy76 2010.07.25. 09:59:10

Sziasztok.
Valaki tudna nekem segíteni.Ha fel akarok rakni egy programot mindig"tanusítványhibát"ír ki.
A segítséget előre is köszönöm.

Regalis 2010.07.26. 16:55:56

@levy76: Szia!

Szignózni kell a programot!

Vagy rakj fel egy új rom-ot, abba bele van építve a RomPatcher+, utána már mindent fel tudsz rakni!

levy76 2010.07.29. 13:48:07

@Regalis: Szia

Megtaláltam a RomPatcher+ a telcsimen és mindent fel tudok rakni.8amit akartam eddig).
Szerinted akkor feltudom rakni az ovi maps-ot is?

Regalis 2010.08.04. 13:14:36

Szia!

Bocs hogy ilyen sokára válaszolok! Ha aktiválod a ROMPatcher +-ban a dolgokat akkor elvilen mindennek fel kell mennie!

djtid 2010.08.31. 23:49:12

Helló
véletlenül valaki tudja hogy Muveszur csinált e I9000 Galaxy Blogot ?

Muveszur 2010.09.01. 14:40:03

@djtid: Szia!
Tervezem, hogy csinálok, na de még nincs Galaxym sajnos... Remélem hamarosan megoldódik a probléma.

tbela 2010.10.22. 18:32:02

Tisztelt Muveszur!
Tavaly volt már egyszer i8910-em, de csak 2-3 hétig, hirtelen felindulásból beszámítódott egy HD2-be. Amikor megváltam tőle, eléggé el is voltam keseredve, hogy egy ilyen jó HW-t mennyire nem támogat a gyártója. HX romjaiban se volt akkor még kinetic scroll, magyar főzött romoknak nyoma sem volt.
Tegnapelőtt viszont a Galaxy S-em kijelzője kipurcant (a gorilla glass sértetlen, de mögötte az amoled panel saroktól-sarokig kettérepedt ( 8-o ), pedig nem is ejtettem el) ezért nagyhirtelen megint vettem egy Omnia HD-t használtan. Feléért, mint múltkor... :-)
Ezt a blogot a gugli dobta ki, és sajnálattal láttam, hogy már nem aktív. Ennek ellenére így utólag én is köszönöm, amit ezért a közösségért tettél! Ez az "öreg" vas most lett rendesen használható. Az SPB MS, a főzött romok (Bukest romját tettem fel) és persze nem utolsó sorban a Dayhand-es billentyűzet számomra ma is versenyképessé teszik, sőt, most lett igazán jó a készülék.
Kicsit olyan ez, mint mikor egy régi szerelem évekkel később teljesedik be.
Bocs, ha hosszú volt, a lényeg: NAGYON KÖSZ!

djtid 2011.01.07. 01:11:58

T. Muveszur!
Hát akkor boldog újévet! kérdésem hátha olvasod lesz Galaxy S blog vagy lettetél róla?
üdv Laci
süti beállítások módosítása