Samsung i8910 HD - Tippek, trükkök...

Itt mindent megtalálhatsz a Samsung legnagyobb tudású telefonjáról, az i8910 Omnia HD-ről! Tippek, trükkök, megoldások, érdekességek! Hasznos programoktól egészen a flashelésig...

Elérhetőségek

Kövess engem a Twitteren is, és legyél az oldal rajongója a Facebookon!

Kapcsolat, segítségnyújtás: ltnine2@hotmail.com

Rovatok

Faenil n2o2 frissítve magyar nyelvvel!!!

2010.04.20. 20:00 :: Muveszur

A remekmű mostantól magyar nyelven is elérhető

 

 

Faenil frissítette a kítűnő ROM-ját, az n2o-t. Igazából nincs sok újdonság az előző verzióhoz képest, de én már a megjelenés óta nagy megelégedéssel használom. Továbbra is maradt a javított JAVA motor, a gyors és stabil rendszer, valamint a kítűnő fotós és videós képességek is.

A legtöbbet vitatott, illetve nem szükséges Faenil által az előző verzióba integrált programok is eltűntek egy kivételével: maradt a nagyon hasznos AutoInstaller alkalmazás (erről később egy cikket is írni fogok).
Az n2o ROM-ban elég vibráló, sokak által csicsásnak tartott Kastor Effekt is eltávolításra került. Helyére egy kellően visszafogott, ám mégis rendkívül gyors effekt került. Sőt, a Faenil által megváltoztatott, a képernyő alján található ikonok megváltoztatására is van megoldás. Igaz, hogy alapbeállításként a 3D-s ikonokkal találkozhatunk, de ez az első ROM, amiben ezt egyénileg is meg tudjuk változtatni nagyon egyszerűen.

Az új, n2o2 ROM számos rendszeroptimizáción is átesett, én nagyon gyorsnak éreztem. Azt kell hogy mondjam, hogy az elmúlt egy napban még nem találtam bugot, ez remélem így is marad. Nekem nagyon tetszik az új ROM. Az üzemidőről egyenlőre nem tudok komolyabb tapasztalatokat közölni, de ma közepes nyomkodással csak egy egységet vesztett a töltöttségből.

Egyetlen komoly hátrányaként tudom megemlíteni, hogy flasheléskor, illetve a 3 gombos Hard Resetnél nem csak a Telefonmemóriát (C:\), hanem a Memóriaegységet (E:\) is formázza. Ez egy nem tervezett Hard Resetnél akár adatvesztéshez is vezethet sajnos, nem is értem ennek a funkciónak a létjogosultságát. Ettől eltekintve a ROM különösen ajálott.

A ROM immáron elérhető magyar nyelven is! Részletékért görgess a cikk végére!

Faenil n2o2 changelog:

  • Kamera:
  • Autófokusz hangjának eltávolítása
  • Kamera elsütő hangjának kikapcsolása a 3-as kamerahang kiválasztásával
  • MyMedia alkalmazás integrálva
  • A legjobb fotókodek az XXJA1 firmwareből
  • Kamera beállításai optimizálva (Minőség 100%-ra állítva)
  • MediaBrowser sokkal gyorsabb
  • Galéria, Médiatallózó a következő helyeken keres:
    E:\Images, F:\Images, E:\Videos, F:\Videos
  • Zenelejátszó a következő helyeken keres:
    E:\MUSIC, F:\MUSIC
  • Hangrögzítő:
  • Hangrögzítő maximális ideje 180 percre emelve (3x)
  • Alapbeállításként Magas minőség a hangfelvételeknél
  • Hangrögzítő minőségének javítása
  • Videó:
  • Sony Ericsson Vivaz videó kodek integrálása a stabil, 720p@24fps videóért
  • Videófelvételek hangja 48kbits/16Khz
  • Háttérzajok szűrése kikapcsolva
  • Pre-Autofocus integrálása
  • Gyorsabb VideoPlayer alkalmazás, csak a következő helyeken keres:
    E:\Movies, E:\Videos, F:\Movies, F:\Videos
  • Játék:
  • Teljesen javított JAVA motor
  • Rendszer:
  • Szabad RAM Basic (Gyenge) főképernyővel és letiltott Kastor Effektekkel: 191,4 MB
  • Szabad hely a Telefonmemórián (C:\): 60-65 MB a lokalizációtól függően
  • Javított fontok. A FlipFont tökéletesen működik
  • Kastor Effektek megváltoztatva egy sokkal letisztultabbra
  • Eredeti Universal téma
  • Integrált teljes hack. RomPatcher Plus a következő patchekkel:
    c2z, installserver, open4all, switch2reboot, keylock
  • Integrált AutoInstaller alkalmazás
  • Böngésző cache 0-ra állítva, és áthelyezve a RAM-ba
  • Menü stílusa megváltoztatva (Games mappa a Főmenüben található, RealPlayer a Media mappába áthelyezve, navigációs programok pedig a Samsung LBS mappában lesznek megtalálhatóak telepítés után)
  • Új 3D ikonok a főképernyők alján. Az első ROM, amiben könnyedén változtathatóak a Widget főképernyő alsó ikonjai is!
  • 3D Navigáció eltávolítva
  • Leállító animáció eltávolítva
  • Módosított rendszer scriptek a Samsung videók törléséért, illetve beépített programok telepítéséhez
  • Megnövelt Heap memória méret 524KB (4x)
  • Alapbeállított dátum: 2010.04.16
  • Elérhető nyelvek: angol, német, olasz, francia, spanyol, orosz, litván, lett, észt, ukrán)

Figyelem!
A flashelés során formázódik a Memóriaegység (E:\) is! Bizonyosodjunk meg róla, hogy adatainkról csináltunk mentést!!!

Frissítés 04.18:

  • Az összes program működik
  • Fotó kodek megváltoztatva a JB1-es firmware kodekjére
  • Videofelvétel indítás/leállítás hangjának eltávolítása

Magyar verzió changelog:

  • Kibővített T9 támogatás a következő nyelvekre:
    magyar, lengyel, angol, német, olasz, francia, spanyol

 

Frissítés 04.21
Kinetikus görgetés és fekvő mód a menüben!!!

Végre valahára teljes lett a kinetikus görgetés a telefonon. Az újdonságot pedig a Nokia szolgáltatta nekünk azzal, hogy frissítette az 5800 szoftverét ezzel a funkcióval. Hála Faenilnek, már a mi telefonunkon is elérhető a kinetikus görgetés a menüben. 
(HyperX még nem adta ki a saját ROM-ját ezzel a funkcióval, de hamarosan elérhető lesz az ő munkája is.)
Az újdonságok listája nem ér véget ennyinél. Végre elfordítható lett a menü is, így akár fekvő módban is használhatjuk a telefont! Én már nagyon régóta vágytam ezekre a funkciókra!

Jelenleg csak az Euro változat elérhető, de hamarosan érkezik a magyar verzió is!

A lenti linkek még nem a frissített változatok, de amint lejöttek a Megaupload borzalmas rendszeréről, már töltöm is fel nektek!


 

Faenil n2o2 letöltése: 

Euro 3D Feladatkezelővel (EN, GE, IT, SP, FR és Román (T9))link
Euro 3D Feladatkezelő nélkül: link

Orosz 3D Feladatkezelővel (RU, EST, LT, LV, UA): hamarosan
Orosz 3D Feladatkezelő nélkül: hamarosan

Magyar 3D Feladatkezelővel (HU, PO, EN): link
Magyar 3D Feladatkezelő nélkül: link

Euro 3D Feladatkezelővel és fekvő és kinetikus menüvel: link
Euro 3D Feladatkezelő nélkül, fekvő és kinetikus menüvel: 
link

Magyar 3D Feladatkezelővel, fekvő és kinetikus menüvel: link
Magyar 3D Feladatkezelő nélkül, fekvő és kinetikus menüvel: link

 

A bejegyzés megosztása:  

 

72 komment

Címkék: rom i8910

A bejegyzés trackback címe:

https://i8910.blog.hu/api/trackback/id/tr791930366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

jade66 2010.04.18. 06:42:38

Már nagyon várok egy igazán ütös magyar nyelvü ROM-ot, köszönet a feltöltésért.

matiz901 2010.04.18. 14:17:50

Garmin, Nokia Maps, bluetooth nem mukodnek. Varjatok meg a javitast!

Walron 2010.04.18. 22:50:14

Neked már jön le a javított?

Muveszur 2010.04.18. 22:51:32

@Walron: A megaupload napok óta rosszalkodik. Kb 2 órát ír ki, mire lejön. Holnap délutánra remélem már a saját szerveren lesz a 4 rom.

kukukk 2010.04.19. 17:37:39

Ma felraktam a javított JAVA-s magyar romot. Nagyon jó csak a 3D Feladatkezelő hiányzik! Lesz-e ebből a rom-ból 3D-s vagy utólag is lehet telepíteni?

Vice78 2010.04.20. 21:41:39

Hali, ez milyen fájlformátum? mit kell vele csinálni? Köszi

Maxentius 2010.04.21. 10:22:41

@Vice78: 7z, a WinRAR, Total Commander tökéletesen kezeli.

És most OFF: mi a fészkes fene történt a két np-s topikban? Vki megmagyarázná nekem? Mert azért jó volna továbbra is oda írkálni a készülékkel kapcsolatban. (Vagy vki gyártson külön fórumot nekünk... :D)

hammerjoe (törölt) 2010.04.21. 10:44:59

@Maxentius: Úgy látszik elborult a modi agya! A második fórumot, én sem értem miért kellett bezárni! Bocsi az Off-ért Művészúr!

jade66 2010.04.21. 12:39:01

Ez nagyon ütös ROM-nak néz ki,az eddigi legjobb magyar nyelvü, köszönet érte, nem kis munka fekszik benne!!!

mission 2010.04.21. 13:57:19

Ezt le tesztelem. Köszi!

Muveszur 2010.04.21. 15:51:06

Srácok! Én sem értek egyet az NP-n történő moderációkkal, sőt a topic kettéválasztásával sem.
Reméljük találunk valami jó megoldás, ami mindenkinek megfelelő lesz.

mission 2010.04.21. 18:02:05

A színes főképernyő lenti ikon sort hogy tudom vissza állítani az eredetire. Tényleg jó ez a rom.

hammerjoe (törölt) 2010.04.21. 18:07:24

Művészúr! Az NP-s modik olvassák a blogodat! Megnyílak a "kapuk" ismét!! :) Nektek nincs az akksiidővel problémátok? Tegnap raktam fel a Romot full töltött telefonra, háááát majdnem agyig leszívta már most! És minden kilőve(vid. megoszt...stb)Őszinte leszek, nekem Liamstears Romja jobban bejött...

patrik001 2010.04.21. 18:56:26

Hali
Melyiket tudnátok ajánlani? Ezt vagy a JD1 by Liamstears?

Muveszur 2010.04.21. 19:21:38

@mission: Nagyon bonyolult az eljárás, lehet csinálok hozzá egy leírást, de nem ígérem.

Muveszur 2010.04.21. 19:23:36

@hammerjoe: Már délelőtt az NP csetén is kikeltem magamból:)

Muveszur 2010.04.21. 19:24:39

@patrik001: Én jelen pillanatban ezt ajánlom.

szbence 2010.04.21. 20:04:58

Hi

Lenne egy problémám.
felraktam ezt a romot, de most telefon elindít, pin kód bekérő rész, és ha nem sietek be sem tudom írni, de egyébként is mindegy, mert újraindul.

Szóval állandóan újraindul a PIN résznél. Csináltam Hard resetet, nem használt. Bootloader elindul, viszont a rom.exe-ben nem lesz elérhető a download start gomb.
Mi tévő legyek?
köszi

szbence 2010.04.21. 20:09:50

még annyi, h flashelésnél kiírta, az exe, h please reboot, amikor telóra ránéztem, már charging-ot írt, szóval elvileg sikerült a flash, ezután lehúztam tán a gépről, bezártam az exe-t és megpróbáltam bekapcsolni telefont

mission 2010.04.21. 20:49:58

Atya ég! Erre vártam! Kinetikus menü és fekvő mód! Én ezzel be is feleztem a rom készítést!

szbence 2010.04.21. 21:17:00

@szbence: közben megoldottam,
újraraktam a gyári magyart firmwaret, mert azt engedte, és utána újra ezt a romot, és most megy.

galusz72 2010.04.21. 22:32:37

Hali!
Szerintetek belehet rakni valahogy a photocontactot és a 3d navit?

energiezolee 2010.04.21. 23:09:29

Sziasztok!Ez a rom tényleg hamar leszívja az akksit????ÍJÁTOK LE LÉGYSZI KI MIT TAPASZTALAT AZ AKKUIDŐVEL KAPCSOLATBAN!!!Köszi

energiezolee 2010.04.22. 02:08:26

@Muveszur: Ez a link nem működik : Magyar 3D Feladatkezelő nélkül!!!!Gondoltam szólok!!!

energiezolee 2010.04.22. 06:39:52

@Muveszur: Nagyon Szívesen!!!Nem tudod mikor lesz magyar verza ebből?

galusz72 2010.04.22. 07:14:35

@Muveszur: Köszönöm.
Esetleg a jd1-nél megvalósítható a photocontactot és a 3d navi?

jade66 2010.04.22. 09:37:15

Ami hibát felfedeztem a Magyar 3D Feladatkezelővel ellátott ROM-mal kapcsolatban.
Nálam kikapcsolni nemlehet a készüléket ezzel a ROmmal, mert automatikusan magátol ujraindul, és kb.ha felraktam 20-25 alkalmazást többet nemtudok rávarázsolni mert nem inditja el a telepitést.Más tapasztalt hasonlo hibát? Soft reset sem segit . Mit tudok tenni ez esetben?

mission 2010.04.22. 09:57:06

Az alsó ikonsor eredeti ikonjaihoz az eredeti rofs2-ből kiszedett samsungtoolbar.mif-et lell bemásolni a C:\data\icons mappába, felülírva vele a moddoltat. De sajnos a basic témában így is 3D marad. Itt az eredeti fájl:
www.symbianpro.hu/sites/default/files/samsungtoolbar.rar

Sok ész nem kell hozzá művészúr, azt írtad bonyolult.

szbence 2010.04.22. 14:49:25

720p-ben nem tudok felvenni, benyomom a kamera gombot, már a felvétel indításához, és újraindul a telefon. Kisebb felbontásnál nincs ilyen gond.

hammerjoe (törölt) 2010.04.22. 15:31:38

@mission: Azért kell, mert amit írsz az nem működik! Próbáld csak ki. Én megtettem, és csak a menübe belépve a "telefon" és a "névjegyzék" ikonja változott csak meg!!!!

hammerjoe (törölt) 2010.04.22. 16:26:30

Srácok! Elérhető már a kinetikus menüs Magyar rom!

energiezolee 2010.04.22. 17:14:13

@hammerjoe: Semmi gond köszi!!!
Most akkor vannak hibák romban ,vagy nincs?aksi hogy bírja?Bugok?

hammerjoe (törölt) 2010.04.22. 17:23:31

@energiezolee: Nálam nem a legjobb az akkuidő! A KNBS2 sokkal tovább bírta! Többiről nem igen tudok még mit írni.Az viszont feltűnt, hogy nem mindig reagál, ha rábökök egy ikonra(bármelyikre), a menüben. Elszíneződik, meg minden, de nem mindig nyitja meg!

energiezolee 2010.04.22. 18:20:35

@hammerjoe: Rendicsek!Köszi!Nah mindegy addig nem rakom fel míg többen nem írják hogy mik a hibái az sw-nek,mert nekem most a JD1 by Liamstears Hungarian van fent és az nagyon ott van,eddig abban nem találtam bugot,gyors,és sok a c-n a hely,akkuidő is rendben van!!!Várom a z sw-vel kapcsolatban a többbiek véleményét!!!!

HADI (törölt) 2010.04.22. 22:22:46

Feltettem én is ezt a romot. Nekem ez az első főzött, eddig januári olasz rom volt (jb1). Eddig jó minden, előzőhöz képest nagyon gyors a menü.

Giovanny75 2010.04.22. 22:31:59

Én is feltettem. Nekem is az első főzött....
Nem kicsit gyors!
Bugot egyenlőre nem leltem. Ja és egy érdekesség. Telepítések közben ujra raktam a googlemapsot.
Hanggal lehet benne keresni! hívás gomb megnyom és csak mondani kell mit szeretnénk.. :)

energiezolee 2010.04.24. 01:07:01

@Muveszur: Szia!Te mit mondasz az aku időre?Azt olvastam akinek nem bírja sokáig az aku az tegye fel ezt a romot újra attól megjavul ez a probléma!!!Ez igaz szerinted????Hogy a dupla flashelés kijavítja az aku problémát???És nem tudod véletlenül hogy lehet bekapcsolni újra a videófelvevő indító hangját???Mert azt jó lenne visszakapcsolni!!!És még egy kérdés:ezzel az sw-vel nem szaggat a felvett videó?Mármint nem megy le néha 24frame alá???Mert JD1 by Liamstears Hungarian néha beszaggat pedig ahhoz is az van írva hogy stabil 24fps!!!!Válaszaid előre is köszönöm!!!byby

Muveszur 2010.04.24. 08:05:56

@energiezolee:
Akkuidővel nincs problémám, ha gondolod flasheld újra.
Video hangot nem tudom.
24FPS az nagyon körülményektől függ. Elvileg napsütésbeb 100%, hogy 24FPS lesz, de rosszabb fényviszonyok között leesehet pillanatnyilag 24 alá. Általában ilyenkor 1-2 frame szokott kimaradni, de az által framerate kb 23,9** körül van.

energiezolee 2010.04.24. 15:54:16

@Muveszur: Köszönöm a választ!!!Nekem nincs bajom az akuidővel csak azért kérdeztem mert sokan panaszolják kevés az ideje,és csak kiváncsi voltam hgy az újra flash ezt tényleg megoldta -e!!!

energiezolee 2010.04.24. 20:48:15

@Muveszur: szia!nekem olyan problémám lenne ezzel a rommal hogy a galéria nem csak ott keres ahol a leírásban van!én csak a c-n akarom kizárni a Data mappát mert onnan betölti a dayhand képeit,de nem tudom,mert azzal a leírással nem megy ami itt van az oldalon!segíts kérlek!köszi

zsaranyi 2010.04.25. 16:42:11

A kinetikus menüs 3D feladatkezelőst raktam fel.Most harmadik napja megy.Az akkuidő mindenképp rosszabb szerintem mint a bukest féle, és még van egy gondom azóta.
Néha csinál olyat, hogy beszélgetés közben egyszer csak recsegőssé válik a hang,engem értenek csak én hallom rosszul de a hiba folyamatos addig amíg újrahívom, utána ismét hibátlan.ű
Nem tudom esetleg valamelyik progi lehet ludas?Külön téma nincs fent.

Maxentius 2010.04.25. 21:24:33

Na most én kérek segítséget... letöltöttem többször is, ugyanabban a méretben jött le, de nem hajlandó kibontani semmilyen progi se, mind azt mondja, h sérült v ismeretlen formátum. Mivel bontsam ki? :?

zsaranyi 2010.04.25. 22:01:09

@Maxentius: Én végül már kézzel akartam,mármint bontani, aztán leszedtem a 3D verziót és felraktam azt.
Faenil oldaláról is így jön le egyébként.
Csak az a recsegés...

Maxentius 2010.04.25. 22:01:32

Ok, megvan, csakhogy a 3D-st töltöttem le, ami nem feltétlenül kéne... na mind1, megy fel a 3D-s...

zsaranyi 2010.04.25. 22:05:21

@Maxentius: Ha esetleg neked is recsegne, egyeztessünk már milyen programok vagy beállítások egyeznek a két telefonon hátha meglenne a hiba!

patrik001 2010.04.25. 22:41:25

Hali
Tudna valaki segiteni hogy tegyem fel? Magyar 3D Feladatkezelővel, fekvő és kinetikus menüvel
Letöltöttem és nem tudom megnyitni
Mi lehet a gond?

energiezolee 2010.04.26. 08:20:32

@patrik001: Ha van fent a gépen winrar és úgy sem tudod megnyitni akkor töltsd le újra!by

energiezolee 2010.04.26. 15:04:55

Ennek a romnak a akkuideje nagyon gyengusz sajna!!!JD1 by Liamstears Hungarian és Bukest romja sokkal tovább bírta!!!

GFery 2010.04.26. 15:38:15

Üdv Művészúr! A ROM ismertetőben azt írod,hogy a zenelejátszó keresési helyei le vannak csökkentve és csak a music mappában keres. Mi lehet az oka, hogy én amit odatettem mp3-akat azokat és tulajdonképpen semmit sem lát?

GFery 2010.04.27. 10:17:24

A könyvtár frissítést megnyomtam és megoldódott:)

Role 2010.04.27. 13:40:58

Sziasztok
Frissítettem én is és a frissítés után nem enged semmit telepíteni.Nem ír ki semmit.Egyxűen nem áll neki a telepítésnek.Visszatettem az eredeti szoftvert rá,de azzal sem.Mi mehetett tönre rajt?
Segítségeteket előre is köszönöm.
Üdv:Roland

Rotor82 2010.04.28. 19:43:22

"Magyar 3D Feladatkezelővel, fekvő és kinetikus menüvel"-címűt raktam fel. (mert sajna a 3D feledatkezelő nélküli linkje még minig nem működik)
Kérdésem: Hogyan lehet végleg kilőni a 3D feladatkezelőt?

oberster 2010.04.29. 17:42:37

Feltettem Faenil Magyar 3D Feladatkezelővel, fekvő és kinetikus menüs új progiját. Nekem nagyon tetszik. Nem volt gondom semmivel. Eddig nincs gondom semmivel, s az akku idő sem rossz. Navigációt még nem próbáltam. Mindenkinek további szép napot kívánok.

laci03 2010.04.29. 18:07:58

@oberster: Csatlakozok az előttem szólóhoz! Minden jó! (Tegnap előtt este raktam fel töltőre és most egy pöcök hiányzik) Franya! Gratula a készítőknek!

oberster 2010.05.04. 14:36:29

Már az első napon feltettem Faenil alkotását 3D feladatkezelővel. Gond, hiba nélkül megy és az akku idővel sincs gondom. Nincs szükség signózásra, teljes szabadság. Bátran ajánlom mindenkinek. Maximális Elismerésem és Tiszteletem a készítőnek! És Művészúrnak pedig ezermillió köszönet a rendgeteg kérdés megválaszolásáért és az óriási segítségért! Mindenkinek szép napot !

energiezolee 2010.05.04. 18:15:28

Nem tudja valaki hogy lehetne a menü aljára is betenni azt a 4 menü gombot ami az eredeti sw-kben van?Mert az nagyon jó lenne!!!Köszi előre is!!!

gery2123 (törölt) 2010.05.04. 19:21:06

Hello mindenkinek!
Nem tudom hogy szabed e vagy nem e szentsegtörés ezen az oldalon ilyet irni,de meg kell válnom a (az) i8910 HD készülékemtől. :( :(
Ha esetleg valakit érdekelne akkor a gery2123@hotmail.com e-mail címen érhet el.
Művészúr:ezt nem egy hírdetésnek szánom, ezért ha törli komentemet akkor nem fogok megsértődni,de ha lehet akkor segísünk más embereken hogy hozzá tudjon jutni olcsobban egy ilyen nagyszerű készülékhez.
Megértéseteket előre is köszönöm!

Pepepapa 2010.05.09. 18:59:05

sziasztok olyan gondom van- hogy megcsintam 2 készüléket és egyiket sem ismeri fel a gép semmilyen módban sem
mi alehet a gondja?
nem tudok semmit se rárakni pls help nagyon gyorsan fontos a másik készülék tujaja is várja nagyon köszi

alexander103 2010.05.10. 00:13:23

Üdv. mindenkinek!
Én is feltettem Faenil romját, minden remekül fut rajta, ezer köszönet a készítőknek. Viszont most hogy raktam rá progikat, elkezdte azt csinálni, amit az előző (gyári) rom is: a kikapcsolás előtti pillanatban feltüntet véletlenszerűen dolgokat (pl. üzenetek, óra, naptár)! Aztán kikapcsol. Nem tudja valaki, hogy miért van ez, vagy esetleg mit jelent? Előre is köszi a segítséget!

oberster 2010.05.11. 16:57:13

@alexander103: Szia Alexander! El sem tudom képzelni, hogy mi lehet a baja a mobilodnak. Nekem ugyan ez a ROM van fenn, programokkal, de semmilyen hibát nem produkál. Tökéletesen működik. Ilyen megelégedettséget még nem produkált egy telóm sem. Szerintem meg kellenne próbálnod újra rakni, Kiemelten figyelve a meghajtók formázására. Szívből kívánom, hogy oldódjon meg a gondod. Üdvözöl: oberster

kistéé 2010.05.12. 13:07:52

nem akar sehogyse felmenni a dayhandiiii .. beépített összetevő .. ezt írja ki..

Attis78 2010.05.13. 15:59:00

Hello!
Tudna nekem valaki segiteni!?
Ezelőtt a HyperX 4-es Rom-ját használtam, de túl lassúnak bizonyult ezért fel raktam Faenil 3d-s magyar Rom-ját, meg is vagyok elégedve egyelőre csak egy dolog nem működik ami a HyperX-nél ment, ez egy animáció amit be lehetett varázsolni a főképernyő hátterének(upfone.hu/files/MobileAquarium_U5.swf),jobb gombal a linkre kattintva lehet menteni másként.

HyperX-en igy csináltam:
Átnevezed gadget. swf-nek, és bemásolod a C gyökerébe. Ezután kiválasztod a főképernyő téma közül bármelyiket csak ne a Samsung widget-et, C2Z be,majd utána a Samsung widgetet, és kész! Működik, de ELTŰNNEK A WIDGETEK!!! Tessék erre figyelni!!!

Mit lehetne tenni!?
Köszönettel Attis

Muveszur 2010.05.13. 16:02:25

@Attis78: HyperX-nél is eltűntek a widgetek...
Egyfajta "parasztvakítás", mert az animált háttér teljesen lecseréli a widget főképernyőt. Az swf nem tartalmazza már a widgeteket, főképernyőt, nem jelennek meg. Programozni kéne hozzá, hogy működjön.

Ezért nem került fel ide az animált háttér.

Attis78 2010.05.13. 16:09:41

Köszi a gyors választ!
Igazából nekem az nem probléma hogy eltűnnek a widgetek, ezzel tisztában voltam, de itt nem is tudtam lecserélni, ha átirom akkor is a normál samsung widget háttér jön elő.
Amúgy is csak addig kellene mig nyár közepén kijön a Shell symbianos változata mert akkor azt használom.
Azért köszi

atego802 2010.05.27. 11:36:46

Cső! Olyan gondom van,hogy minden nagyon faxa,minden nagyon jó.
Viszont az alkalmazásokba való belépés kb4-5 másodperc.
Mitől van ez?

cuki46 2011.09.24. 20:35:21

Samsung i8910 HD firmware XXIF7 Generic Hungary????????????
süti beállítások módosítása