Samsung i8910 HD - Tippek, trükkök...

Itt mindent megtalálhatsz a Samsung legnagyobb tudású telefonjáról, az i8910 Omnia HD-ről! Tippek, trükkök, megoldások, érdekességek! Hasznos programoktól egészen a flashelésig...

Elérhetőségek

Kövess engem a Twitteren is, és legyél az oldal rajongója a Facebookon!

Kapcsolat, segítségnyújtás: ltnine2@hotmail.com

Rovatok

Iphone billentyűzet i8910 HD-re (Frissítve: 03.28)

2010.03.28. 08:00 :: Muveszur

 Elkészítettem az új billentyűzetemet, melynek alapja az Iphone billentyűzete

 

Egy újabb billentyűzetet készítettem el kérésre. Nem szeretem az Iphone-t majmolni, utánozni, éppen ezért elég nehézkesen indult be a projekt. Nem nagy munkakedvvel fogtam hozzá, de készítése alatt egyre jobban megszerettem. Véleményem szerint nagyon kényelmesen használható főleg a fekvő nézetben, de az álló módnak sem kell szégyenkeznie.

Az Iphone billentyűzet most pedig egy újdonságot is magával hoz. Immáron integráltam a magyar szótárt is a DayHand Input programba. Mint tudjátok, eddig azért nem került bele a magyar szótár, mert a Dayhand Input elég érdekesen kezeli a ékezetes karaktereket.
Sajnos ezen nem tudtam változtatni, mindenesetre beletettem a magyar szótárt is. Mindenki döntse el maga, mennyire tudja használni.
Letiltásához pedig nyomjuk meg a kis földgömb ikont a szóköz mellet!

A telepítésről bővebben itt olvatsz: Telepítés

Az ékezetek elérése továbbra sem változott! Mindent ott találtok, ahol azt már megszokhattátok az előző verzióknál.

Az új Iphone billentyűzet magyar, angol, és olasz nyelven is elérhető. Kérlek, a helyes szótárakhoz figyelmesen olvasd el az alábbiakat!

  • Ha magyar szótárt akarsz, a telepítőben vedd ki a pipát az olasz (IT) és a norvég (NO) kiosztás elől
  • Ha olasz szótárat akarsz, a telepítőben vedd ki a pipát a magyar kiosztás elől (HU)
  • Ha angol szótárat akarsz, a telepítőben vedd ki a pipát az olasz és az angol kiosztás elől
  • Ha angol szótárat akarsz, de szükséged van a többi kiosztásra is, a "Csak angol szótárral" verziót telepítsd fel!

Letöltés:

DayHand Input Iphone keyboard by muveszur Magyar, Angol, Olasz

DayHand Input Iphone keyboard by muveszur Csak angol szótárral

FRISSÍTÉS: IPHONE 2.0

Kérésre megnöveltem az álló billentyűzet gombjainak érintésérzékeny felületét. Ezzel körülbelül 1,8-szor nagyobbak lettek a gombok, így szinte már már tökéletes a gépelés rajta. Érdemes kipróbálni!

DayHand Input Iphone 2.0 by muveszur

 

 

Ha tetszett jelenlegi, vagy az eddigi munkám, és támogatni szeretnél, itt megteheted:

A bejegyzés megosztása:  

 

 

9 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://i8910.blog.hu/api/trackback/id/tr921860909

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Új iPhone Április 8-án!!!! 2010.04.05. 23:11:57

         A pletykák szerint nincs sok hátra az új iPhone megjelenéséig: június 22-én érkezhet, és a hírekben keringő 4G és HD nevek közül, úgy tűnik, utóbbit kapja. A hivatalos Apple-infók közben egy csütört...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

csabyeca 2010.03.23. 08:09:30

Jól néz ki, ha hazaértem ki is prószáljuk...
Köszönjük!!

Walron 2010.03.23. 12:43:43

nekem amikor fel akarom telepíteni a másikra, akkor kb a 2/3ánál azt írja hogy unable to delete file és így nem telepíti fel

miért?

Walron 2010.03.23. 12:48:30

Megoldottam vhogy. :)

Ab3l 2010.03.23. 15:23:02

wáá istenkirály vagy műbészúr :D köszi!

Ab3l 2010.03.23. 17:02:43

@Walron: És hogy? :D én se tudom telepiteni

blackzs 2010.03.23. 19:18:00

@Ab3l: olvassátok végig az előző telepítési leírást. Ki kell kapcsolni a dayhand inputot (visszakapcsolod a négyzetekről az AknFEP-re) és utána le tudod törölni, majd újra telepíted ezt. Én is szívtam anno miatta :)
Köszönet érte Művészúr, nagyon jó lett ez a billentyűzet! (is)

Myair 2010.03.24. 12:24:23

Művészúr, ez mitől lehet?

véletlenül lenyomva tartottam az egyik betűn az újjam, úgy húztam át a másikra. erre valami hibával kilépet. utána már nem is működött.

i8910KNBS2

wonthy 2010.03.30. 16:35:07

Nagyo jol lett grat.hozza muveszur ;-)

wonthy 2010.04.08. 14:42:42

Sziasztok!Kiprobaltam az uj n2o romot de nem tudom telepiteni a billentyuzetet :-( tud esetleg valaki valmi megoldast????elore is nagyon szepen koszonom
süti beállítások módosítása