Samsung i8910 HD - Tippek, trükkök...

Itt mindent megtalálhatsz a Samsung legnagyobb tudású telefonjáról, az i8910 Omnia HD-ről! Tippek, trükkök, megoldások, érdekességek! Hasznos programoktól egészen a flashelésig...

Elérhetőségek

Kövess engem a Twitteren is, és legyél az oldal rajongója a Facebookon!

Kapcsolat, segítségnyújtás: ltnine2@hotmail.com

Rovatok

Energiagazdálkodás

2010.01.04. 22:33 :: Muveszur

 Hogyan hosszabbíthatjuk meg a telefon üzemidejét?

 

Ebben a cikkben bemutatom, tippeket adok, hogyan lehet több időt kicsikarni az akkumlátorból. Leszögezem, hogy véleményem szerint a telefon arra való hogy használjuk, főleg egy ilyen tudású készüléknél. De ahány ember, annyiféle igény.

Energiagazdálkodási tippek:

  • Zárjuk be az összes háttérben futó alkalmazást
  • Állítsuk be, hogy akkor legyen adatkapcsolatunk, amikor szükséges, nem pedig akkor amikor elérhető.
    (Menü--->Beállítások--->Kapcsolatok--->Admin beállítások--->Csomagadat--->Csomag adat kapcsolat: Ha szükséges)
  • Kapcsoljuk ki a videomegosztást
    (Menü--->Beállíátsok--->Kapcsolatok--->Videomegosztás--->Videomegosztás: KI)
  • Kapcsoljuk ki a 3D Navigációt
  • A kijelző fényerejét vegyük minimumra
  • Azokat az alkalmazásokat, amik háttérben futnak, azokat a C:\-re telepítsük
  • Kapcsold ki a belső GPS-t
    (Menü--->Eszközök--->Hely--->GPS adatok--->Helymeghatározási módszerek: pipát vedd ki a beépített GPS elől)
  • Feleslegesen ne használd a vakut
  • Töltés után húzd ki a hálózati töltőt a konnektorból is!!!

 

31 komment

Címkék: modding i8910

A bejegyzés trackback címe:

https://i8910.blog.hu/api/trackback/id/tr391646875

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ikarasz 2010.01.05. 15:54:35

Szia ,először is köszönöm tulajdonosok nevében munkádat ...rögtön egy durr bele kérdés:navigáció,iGo, symbian 60-as platform mit tudsz ? Lesz,van, működik (ha van)? Várom válaszod.

banpity 2010.01.05. 18:09:58

@ikarasz:

Szia erre a platformra nincs iGo(sajnos).Viszont van Garmin Ndrive közel 100%-os Route66(ez szar)

Muveszur 2010.01.05. 18:11:44

@banpity: Van még sok minden más. Pl a Sygic is nagyon jó!

De van GoogleMaps, Ovi Maps is.

ikarasz 2010.01.05. 20:46:09

@banpity: olyan rendszer kéne (jó lenne) ami nem adatforgalommal navigál hanem mint a windows mobile platformos progik a garmin ilyen?

Muveszur 2010.01.05. 20:53:17

@ikarasz: Csak a Google Maps nem kínál offline navigációt, az összes többi igen!

ikarasz 2010.01.05. 20:55:54

@Muveszur: ezek hol szerezhetőek be? A netről letöltöttem 1 Garmin Navi symbian 60-as progit telepítés elején kiírta "nem kompatibilis az ön készülékével" szóval mi a tuti most?

Muveszur 2010.01.05. 20:57:24

@ikarasz: Attól még hogy nem kompatibilist ír ki, attól még továbbmehet a telepítés. Ezzel az üzenettel még rengetegszer fogsz találkozni!

Én az 5.00.60-as verziót ajánlom.

banpity 2010.01.05. 20:58:31

@ikarasz: ha kell segítek msn-en küldök fájlokat is meg térképet meg stb.....

bbanist@freemail.hu

ikarasz 2010.01.05. 21:12:19

@banpity: nagyon megköszönném címem:and1trick@hotmail.com (teljes europa kéne ha már az elején lehetek pofátlan)hajós vagyok és mindíg kocsival keresem meg a hajómat....szóval előre is köszi!!!!!

ikarasz 2010.01.05. 21:23:26

S.O.S Segítség kéne azt írja a villogó boríték hoy megtelt a SIM memoriám már mindent töröltem róla de a villogás nem akar a jobb felső sarokban a mem. kártya ikon mellett szűnni.Nagyon idegesít segíts lécci.Köszönöm előre is.

blackzs 2010.01.06. 16:39:02

@ikarasz:
szia próbáltál átváltani a sim üzenetekre? nekem 8510-nél volt ilyen gondom, kiírtottam onnan mindent aztán megszűnt

ikarasz 2010.01.06. 17:31:16

@blackzs: Köszönöm az volt a baj SIM üzenetek voltak rogyásig a kártyán...

jade66 2010.01.06. 17:38:44

Tisztelt Müvészur.Az lenne a kérdésem , hogy megoldhato e valahogy a készüléken a MobilTV nézhetösége? Vagy valami magyar TV adás müködése?Esetleg tud olyan progit amivel ezek foghatok? Köszönöm.

Muveszur 2010.01.06. 17:55:37

@jade66: Elvileg az SPB TV-nek van magyar állomása. Elvileg HírTV meg az m2. De most nem találtam őket.

Kjozsy 2010.03.22. 17:43:03

Sziasztok, megszeretném kérdezni hogy nálatok a telefon akksija mennyit bir ki? Enyém egy nap alatt, átlagban 1 óra használat mellet lemerül.

Világba Kiabálok 2010.04.18. 13:14:31

Művészúr! Szeretnék egy kis segítséget, tippet kérni! A telefonom 2hetes. Amint megvettem, rátettem a hivatalos lengyel verziót, XXJB1-et. Nagyon durva akkumulátor problémáim vannak. A háttérben semmit nem használok, se GARMIN(telón sincs rajta), se semmi. Az akku jó esetben egy napot bír ki átlagos használat mellett. De a napi két töltés sem ritka. Múltkor éjfélkor feltöltött, levettem a töltőről, és hozzá se nyúltam.Délben ránéztem,és az akku 2-esen volt:))) Magamhoz nyúltam egyből.
Vagy épp tegnap történt, telefont feltöltöttem, kikapcsoltam,hogy ne is merüljön. Reggelre bekapcsoltam, és már 1 akku csík hiányzott. De hát ki volt kapcsolva a telelfon :((
El vagyok keseredve, mert azért egy 100.000 forintos telefont napi kétszeri alkalommal nem igen szívesen töltögetek.
Előre is köszönöm a segítséged.

Világba Kiabálok 2010.04.18. 14:56:40

12:00kor szedtem le ismét a töltőről, és most 2esen van az akku:D fél órát játszottam maximum.

Muveszur 2010.04.18. 15:25:31

@smschamp: Szerintem vidd be a szervízbe, vagy próbáld meg másik akksival.

Világba Kiabálok 2010.04.18. 15:40:04

@Muveszur: Tehát akkor ez nem üzemszerű. Akkor visszaküldöm postán a GSM LINE-nak. Csak nehogy ők meg belekössenek, hogy a szoftver az lengyel.

Világba Kiabálok 2010.04.19. 12:18:20

@Muveszur: Szeretnék pontosítani a hibát illetően, illetve eddig kicsit figyelmetlen is voltam! Addig stimmel a dolog, hogy 5-6 órán keresztül az akku indikátor lemegy 1-es szintre.Ilyenkor ugye mindig úgy voltam vele, hogy lemerül és feltettem töltőre. Most kipróbáltam, és képzeld még mindig egyes jelzésen van azóta. Nem kapcsol ki, tehát gondolom van benne nafta, csak az indikátor jelez rosszul szerintem. Vagy neked is nagyon sok ideig bírja 1-esen? Amúgy nem lehet, hogy az akku teszt monitoron ezt be lehet állítani? vagy el van állítva vmi?

Muveszur 2010.04.19. 14:23:11

@smschamp: Az 1-es egység mindenkinek feltünően sokáig bírja, és még van 0 egység állapot is.

Világba Kiabálok 2010.04.19. 15:02:39

@Muveszur: Írtam egy emailt a GSM LINE-nak, a problémám ecsetelésével. A válasz az volt, hogy az egy napos üzemidő, teljesen normális, tűréshatáron belül van ennél a típusnál. Elfogadom az álláspontjukat.
Művészúr, ha jól értem akkor neked is nagyon gyorsan (5-6 óra leforgása) lemegy az akku 1esre, és ott tartja magát? mert ha ez így van neked/nektek is, akkor nem tehetek semmit, elfogadom ezt. De ha azt mondod az általam leírt jelenség, abszolút hibára vall, akkor ismét felveszem az üzlettel a kapcsolatot és kérem a készülék vizsgálatát!
Várom megtisztelő válaszod Művészúr!

Muveszur 2010.04.19. 16:25:24

@smschamp: Nem. Nekem jóval tovább bírja, viszont erősen ROM függő is. Ahogy leírtad a a dolgokat, nem biztos, hogy hibátlan az eszköz.

Világba Kiabálok 2010.04.19. 16:28:08

ROM-ból az a hivatalos lengyel van amit írtam. Elvileg a legújabb. De szerintem ha hivatalos, samsung által kiadott, akkor nem hiszem, hogy az lehet a hibás. Nem?
Neked átlag használat mellett, mennyi idő telik el, hány óra, míg lemegy 1-esre? Bocsi a sok kérdésért, de most körül kell járnom a dolgokat :)

Muveszur 2010.04.19. 16:30:38

@smschamp: Az nem hivatalos, csak gyári. A Samsung nem adta ki, nem tette elérhetővé hivatalosan, csak kiszivárgott.

Nálam nincs átlaghasználat, ilyenre nem tudok válaszolni.

Világba Kiabálok 2010.04.19. 16:35:16

Jaa, hogy a gyári az nem azonos a hivatalossal:-) Ezt látod nem tudtam.
Akkor olyan felhasználók véleményére volnék kíváncsi akik a lengyel romot használják, hogy, hogyan viselkedik a töltöttség indikátoruk?

Művészúr! Akkor lehet érdemes lenne visszatenni próbaképp a gyári romot ami volt hozzá? Mondjuk azt meg nem tudom hogyan kell. :)

Muveszur 2010.04.19. 16:36:35

@smschamp: Én sokáig használtam ezt a lengyel romot, max 1 napot birt ki, bár nyomkodtam.

Világba Kiabálok 2010.04.19. 16:59:57

@Muveszur: Viszont neked nem volt akkor olyan, hogy 5-6 órán beleül lement 1-re és ott maradt?!

Világba Kiabálok 2010.04.21. 11:56:50

@Muveszur: Képzeld most 2napja bírja, és még majdnem felesen van az akku. S nem csináltam másként semmit... Ezt végképp nem értem...
Szerinted?

steve71y 2010.06.03. 15:08:19

Nekem is hasonló problémámvolt ezzel a verzióval le kell tiltani a belső gps-t
süti beállítások módosítása